بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

استاندار فارس اتصال این استان به خلیج فارس را رسما اعلام کرد


استاندار فارس با اعلام رسمی الحاق این استان به گرانه خلیج فارس گفت : با الحاق فارس به خلیج فارس بیش از۱۰۰ کیلومتر به وسعت استان افزوده شده که این بخش هم اکنون کار خود را آغاز کار کرده است .
 
به گزارش ایرنا، حسین صادق عابدین شامگاه سه شنبه درآیین افتتاح فاز اول یک هتل بزرگ شیراز افزود: با اشاره به هدیه دولت یازدهم به مردم فارس در اتصال این استان به خلیج فارس گفت : این اقدام موجب شد تا زمینه بهره مندی مردم فارس در کنار استان های هرمزگان و بوشهر از نعمت خدادادی خلیج فارس فراهم شود.

نماینده ارشد استان اظهارداشت:انتظار می رود ظرفیت های ارزشمند مالی ومنابع انسانی که دراین استان وجود دارد دربخش الحاق شده به خلیج فارس با سرعت و با سرمایه گذاری ها به سمت توسعه پیش برود.

وی ادامه داد: با توسعه به موقع وهمه جانبه بخش الحاق شده به خلیج فارس می توانیم شاهد توسعه این استان واستان های همجوار باشیم.

صادق عابدین خاطرنشان کرد: با ظرفیت هایی که درداخل استان سراغ داریم باید از فرصت های الحاق به خلیج فارس برای توسعه فارس بویژه جنوب استان استفاده کرده وبا تعریف منطقه آزاد دراین حوزه الحاقی وبکارگیری منابع مالی و انسانی استان پهناور فارس به آبادانی منطقه وتقویت بنیه اقتصادی کشور کمک شود.

استاندار فارس بیان داشت : ظرفیت های صنعتی استان مزیت نسبی اش نفت و گاز است که دراین منطقه آزاد تجاری باید بتوانیم درعرصه ی نفت وگاز فعالیتهای وِیژه وخاصی انجام دهیم وحامی پروژه های ملی کشور باشیم .

وی گفت: مردم فهیم فارس باید قدر این نعمت را دانسته و برای توسعه و ابادانی هر چه سریعتر استان و تعالی کشور فعالیت جدی درپیش گیرند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ادریس پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

ای بابا اینا ول کن نیستنا...

احسان رضائی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://goojegeno.blogsly.com

لینک خبر رو بذار لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد