بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

هنر مجازی هنر بی مرز

اتفاق تازه ای که چند روز پیش برای هنر استان افتاد از این جهت برای من مهم است که مشاهده می کنم که برعکس تفکر قدرتمند و سنتی که در حال مهندسی هنر به دلخواه است،هستند هنرمندانی که با شناخت و درک از موقعیت موجود دست به خلاقیت می زنند.اولین نمایشگاه مجازی طراحی، که توسط گروهی از هنرمندان هرمزگان بر پا شد اتفاق مهمی در هنر استان است که جا دارد دوستان هنرهای تجسمی بیشتر در خصوص این موضوع گپ و گفت کنند تا بیگانه ای از هنر طراحی چون من،که در مورد این هنر اطلاعاتی ندارم. به هر حال من از طرف خودم به این دوستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که شاهد برگزاری نمایشگاه های دیگری با حضور طراحان کشور و جهان در دنیای مجازی باشیم. 

۱۰ روز در هرمزگان

سباستین کولون عکاس فرانسوی اقدام به بر پایی نمایشگاه کرد؛سوژه این نمایشگاه هرمزگان است.علاقمندان می توانند برای دیدن آثار به نگارخانه خیابانی(دیوار سیتی سنتر)مراجعه کنند. این نمایشگاه به همت انجمن غیر دولتی عکس هرمزگان برگزار می شود. 

بهشب جان تو فقط مخالفت می کنی ولی استدلال نمی کنی چرا مخالفی؟

احسان در نوشته قبلی من نظر داده بود که من به عنوان تیتر این مطلب انتخابش کردم.در جواب خیلی کوتاه بگویم،با خرید،فروش،رهن و اجاره اندیشه هنرمند مخالفم.هنرمند وقتی به حکومت نزدیک شد بی شک محافظه کار میشود و فضای نقد و انتقاد از بین می رود در جامعه ای که نقد و انتقاد و گفتگو از بین برود هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود.زیرا که فضا به سمت دیکتاتوری می رود.اگر دوستان پایه هستند که نشستی پیرامون این ویروس(هنر سفارشی)  که در بندرعباس به سرعت در حال رشد کردن است جلسه ای بگذاریم و همه به دور از توجیح و تسویه حساب های شخصی به گفتگو بنشینیم.

هنر هرمزگان پیش به سوی ترین ترین ترین ها

پس از رونمایی از بزرگترین سیمرغ خاکی جهان؛البته به گفته نشریه بندر چاپ 21 بهمن87؛من نسبت به خلق این گونه آثار سفارشی توسط هنرمندان هرمزگان معترض هستم.اما بی فایده است این اعتراض.(تصویر تزیینی است)

این روزها که همه کاندید می شوند و من دچار گو گیجه شده ام

می خواهم از همین جا اعلام کنم که درحال بررسی با مشاورین خود هستم و احتمالا تا 29 اسفند روز ملی شدن نفت در یک کنفراس مطبوعاتی اینترنتی خودم را به عنوان کاندید مستقل معرفی می کنم.به قول خواننده محبوبه؛ شکست خوردهای عشقی؛ جناب آقای رضا صادقی :حالا که بی وفایی ما بی وفاتر از همه.به نقل از شیخ اصلاحات که جا داره من از همین جا یه دستی براش تکون بدم؛تعدد کاندیدا باعث پر شور شدن انتخابات می شود.من به آقای کروبی پیشنهاد می کنم که رایزنی کنند(چون که ایشان رایزنش خوب کار می کنه)که اگر می شود از هر خانواده ایرانی یک نفر کاندید شود تا شور به معنای واقعی نشان داده شود.به نظر شما خوانندگان محترم وبلاگ شعار انتخاباتی من چی باشه؟