بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

نمایشی برای کودکان در بندرعباس

اجرای نمایش موزیکال دیو و پری یه چاه سرد تو هفت دری از پنجشنبه 27 بهمن در فرهنگسرای طوبی آغاز شده و تا 6 اسفند ماه ادامه داره .این نمایش کاری از گروه تئاتر گردون است به کارگردانی رضا جوشعاره که موفق شده در جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو جوایزی رو کسب کند./منبع ماهی بالی

احمدرضا احمدی در بیمارستان بستری شد

شرق: همسر احمدرضا احمدی در گفت‌وگو با «شرق» از بستری شدن این شاعر به علت عارضه ریوی، در بیمارستان خبر داد. شهره حیدری گفت: «احمدرضا، از بامداد سه‌شنبه، 25 بهمن‌ به علت ناراحتی ریوی در بخش «پست آی.سی.یو» بیمارستان آتیه بستری شده است. وی ادامه داد: در حال حاضر پزشکان از برطرف شدن خطر، خبر داده اما اعلام کرده‌اند تا زمان ثابت شدن حال احمدرضا، او در
«پست آی.سی.یو» بستری خواهد بود و پس از آن به بخش منتقل خواهد شد.

عشق عمومی از احمد شاملو

اشک رازی‌ست
             لبخند رازی‌ست
                          عشق رازی‌ست

اشک ِ آن شب لبخند ِ عشق‌ام بود.

قصه نیستم که بگویی
                    نغمه نیستم که بخوانی
                                     صدا نیستم که بشنوی
                                                   یا چیزی چنان که ببینی
                                                      
              یا چیزی چنان که بدانی…

من درد مشترکم
                            مرا فریاد کن

درخت با جنگل سخن می گوید
                                علف با صحرا
ستاره با کهکشان

                 و من با تو سخن می گویم

نامت را به من بگو
               دستت را به من بده
                                حرفت را به من بگو
                                                 قلبت را به من بده

من ریشه های تو را دریافته ام
                          با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام
                                      و دستهایت با دستان من آشناست

در خلوتِ روشن با تو گریسته ام
                                   برای خاطر زندگان،

و در گورستان تاریک با تو خوانده ام
                                زیباترین سرودها را
                                               زیرا که مردگان این سال
                                                                 عاشق ترینِ زندگان بوده اند

دست ات را به من بده
                   دست‌های ِ تو با من آشناست

ای دیریافته با تو سخن می‌گویم

به‌سان ِ ابر که با توفان
          به‌سان ِ علف که با صحرا
                                به‌سان ِ باران که با دریا
                                             به‌سان ِ پرنده که با بهار
                                        به‌سان ِ درخت که با جنگل سخن می‌گوید

زیرا که من
         ریشه‌های ِ تو را دریافته‌ام
                                   زیرا که صدای ِ من
                                                             با صدای ِ تو آشناست

تو فکر یک سقفم


من کم کم باید مکان جدیدی رو برای یک زندگی نو پیدا کنم،قصد داریم نوروز امسال زندگی دو نفره مون رو به صورت رسمی شروع کنیم،من و هما این روزها به دنبال خانه می گردیم.یک خانه کوچک و مناسب،اما برای رهن کردن این خانه ایده آل فقط 15 میلیون تومان پول داریم.

از دوستان عزیزی که در کار معامله خانه هستند خواهشمندم اگر یه مورد خوب با این شرایط پیدا کردید من رو بی خبر نگذارند.مشکرم

دیشب مثل هر شب نبود


بازی داربی دیروز عصر خیلی جذاب شد،برد شیرین پرسپولیس آن هن در حالی که 2 بر هیچ از رقیب کلاسیک دیرینه اش عقب بود،بسی باعت شور و نشاط شد.بلافاصله با هما به خیابان آمدیم،شور و هیجان و شادی زیبایی در بندرعباس دیده می شد.

همه در کنار هم این شادی رو جشن گرفته بودم،هما که زیاد فوتبالی نیست پرسید:داربی های قبلی  این همه مردم شادی نمی کردند چرا امشب این همه شلوغه؟بعد خودش گفت:شاید چون پنجشنبه است این همه شلوغ نشون میده.من از فرصت استفاده کردم و توضیح دادم که در 9 دقیقه سه گل زدن آن هم توسط یک نفر چه شک عظیمی به فوتبال دوستان پرسپولیسی وارد کرده.

خلاصه دیشب قیمت آفتابه آبی همراه با دلار بالا رفت چون خیل عظیم مردم برای خرید آفتابه آبی به پلاستیک فروشی ها هجوم آورده بودند،طرفداران پرسپولیس آفتابه ها را از ماشین خود آویزون کرده بودند.

زنگ زدم به پسر خاله ام اهواز و گفتم:اینجا بندرعباس من بهشب هستم I LOVE YOU EAMON ZAYED/ایمن زاید بازیکن ایرلندی لیبیایی 3 گل پرسپولیس را زد.

اعتراف وبلاگی،خود زنی در حد بوندیس لیگا

ورق بازی

شطرنج بازی

فوتبال بازی

پلی استیشن بازی

وبلاگ بازی

بازیگری و تقلید بازی

یه مدتی است که فقط دارم بازی می کنم،حوصله فعالیت های فرهنگی و اجتماعی رو به کلی از دست دادم و در کل روز مشغول بازی کردن هستم،بین خودمون باشه هما هم گله مند شده که من خیلی تو بازی کردن افراط می کنم.

حالا ما موندیم و این حالت عجیبی که مدتی است مرا فرا گرفته است،کسی هم نیست یه راه حلی چیزی بده من از این مخمصه پر از بازی نجات پیدا کنم.

یعنی آخرش چی میشه؟ولی از حق نگذریم خیلی هم حال میده همش تو حال هستی،یعنی همش حال می کنی کلن،یعنی تازه می فهمی خیام چی میگه.