بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

روز مامان مبارک

امروز  روز مامان و من هنوز فیلم درباره الی رو ندیدم و من امروز ساعت ۱۰ صبح اولین امتحانم شروع میشه و من هیچی نخوندم و من مامانم رو دوست دارم ولی هیچی براش هنوز نخریدم و من خواهرام هم دوست دارم ولی هنوز هیچی براشون نخریدم و نخواهم خرید.

امروز 23 خرداد

فردا 24 خرداد

و فرداش 25

هدف بعد دیدن فیلم درباره الی.

خبر فوری: احمدی نژاد رییس جمهور شد


امشب تولد کانون طرح نو بود. با تعدادی از دوستان در محل کار آقای بردال جمع شدیم و خیلی خوش گذشت؛ سمبوسه هم خوردیم.



به پیشنهاد دوستان اسامی چهار کاندیدای محترم ریاست جمهوری را در دیگ کوچکی ریختیم و سپس از افراد حاضر خواسته شد یک اسم در بیارند و هر کاندیدی که زودتر سه رای آورد ریاست جمهور آینده است.

در آخر دکتر محمود احمدی نژاد برای چهار سال آینده ریس جمهور شد.

سه پست نوشته شده بود و آروم شده بود

حالا باید بیهوده بود 

حالا باید خوابید 

حالا باید حمام رفت 

حالا باید سس و پفک خورد

حالا باید برای مامان نان خرید 

حالا نیازی به لورکا نیست.

و صادق نبود و نادر نبود تنها زمزمه بود زمزمه می کرد

من صلاحیت ندارم 

من صلاحیت ندارم 

من صلاحیت ندارم 

و بعد دستانش را از روی کیبورد بر می داشت و دیگر نمی نوشت.

و هیچ بارانی را نت ننوشتن

 آرام آرام با من تمام کن 

بگذار ثانیه ها  

بگذار نه هیچی ولش کن بی خیال  

تمام کن.