بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

کارگاه بازیگری حسن معجونی/ ثبت نام کنید.

انجمن هنرهاب نمایشی هرمزگان با همکاری تئاتر تی تووک برگزار می کند.

کارگاه بازیگری استاد "حسن معجونی"پنجم و ششم و هفتم مهرماه،برای ثبت نام تا 3 مهر با شماره 09173682107 بهروز عباسی تماس بگیرید یا به دفتر انجمن نمایش هرمزگان مراجعه کنید( گلشهر رسالت شمالی میدان صادقیه،کتابخانه سید احمد،پلاتو آفتاب).


اول صبحی می خواستم چند تا سکه ته جیبم رو بندازم تو صندوق صدقات که متوجه شدم یه فرد معتاد با ادب با دو تا سیم سیاه با صندوق درگیره،گویا ایشان در حال در آوردن رزق و روزی خود از این صندوق آبی رنگ بود.

من:ببخشید آقا یه لحظه اجازه بدید من سکه بندازم تو صندوق.

آقای معتاد: بفرمایید (مکث کوتاه) این صندوق های جدید کار رو سخت کردن

من: آره منم متوجه شدم.

آقای معتاد:کلن زندگی برا امثال من سخت ترم میشه با این وضعیت،امروز صبح بعد دو هفته تونستم حمام کنم،گشنم شد. گفتم 500 تومان اگر از تو صندوق در بیاد برم یه کیک و نوشابه بخرم.

من:این جا خیابان اصلی،نمی ترسی بگیرنت؟

آقای معتاد: نه بابا آمار مامورهای این منطقه رو دارم،تو این ساعت اول صبح یا سر چهار راه ها ایستادند یا یه جایی پیدا کردند و دارند چرت اول صبح می زنند.

کارگاه بازیگری حسن معجونی در بندرعباس


انجمن نمایش هرمزگان با همکاری گروه تئاتر تی تووک برگزار می کند،کارگاه دو روزه بازیگری توسط بازیگر توانمد تئاتر کشور آقای حسن معجونی به زودی در بندرعباس برگزار می شود،علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن نمایش واقع در ساختمان کتابخانه سید احمد مراجعه کنند.



«من بازیگرم. دوست دارم کارگردان قرائت خودش را از نقش بگوید نه اینکه به من درس بازیگری بدهد.»

«من همه چیز را خراب می‌کردم چون نمی‌توانستم خودم نباشم. هر وقت خودم نبودم هم نقش خوب از کار در نمی‌آمد هم من مجبور بودم پول کارم را خرج درمان افسردگی بعد از کار کنم.»


«[دانشگاه] نمی‌تواند بستری را فراهم کند که کسی از آن به عنوان نیروی خوب بیرون بیاید. ممکن است دکترای تئاتر نتواند نمایش خوبی را به صحنه ببرد. شاید مدرس خوبی باشد اما در نهایت می‌تواند درس بدهد.»/ حسن معجونی


طراحی های ایمان کیخا


نمایشگاه طراحی های ایمان کیخا


- آدم هــــــــا و حواهــــــــــا -

20 تا 26 شهریورماه 91 ساعت 17 تا 21
گشایش: 20 شهریور ساعت 18
فرهنگسرای طوبا - نگارخانه ی گرمساری
طراح پوستر : خیام مویدی

متاسفانه باز هم صدا و سیما خلیج فارس...

دیروز تشیع جنازه 21 نفر از هم استانی من در شهرستان حاجی آباد و روستای سیرمند برگزار شد،این عزیزان بر اثر تصادف اتوبوس در جاده اهواز به شیراز جان خود را از دست دادند،در حاجی آباد  عزای عمومی اعلام شد اما عصر همان روز شبکه استانی خلیج فارس جشنوار تابستانه قشم را به طور زنده از این جزیره پخش می کند و تصویر خواننده ای که در حال خواندن ترانه شادی است برای جمعیت حاضر در برنامه.

واقعا باید چه اتفاقی مهمی رخ بدهد که رسانه استانی تحت تاثیر قرار بگیرد؟ آیا درگذشت این همه انسان برای این شبکه مهم نیست؟درحالی که کل مردم استان در شوک این اتفاق هستند،این شبکه برای آنها ترانه و جشن،آن هم به صورت زنده پخش می کند.جای تاسف دارد.