بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

از این جمعه بعد از صبحانه کتاب می خوریم.

از این جمعه علاقمندان به کتاب در بندرعباس دور هم جمع می شوند برای رد و بدل کردن کتاب و مجلات تخصصی؛برنامه ای با نام "جمعه کتاب" ساعت هشت صبح تا ظهر در پارک شهر بندرعباس.هر جمعه منتظر حضور دوستان عزیز هستیم.

برای برهان ، یاسین و یاران در بند.


در ایام انتخابات ریاست جمهوری همه نگران بودند و کمتر کسی به ستاد نزدیک می شد،یاسین بهرامی کارگردان تاتر همین مرد بلند قامت عینکی با لباس تیره آستین کوتاه و پسر همیشه خندانش به ستاد هنرمندان آمدند و جلسه مفصلی با هم برگزار کردیم،او قبول مسئولیت کرد که محله کمربندی را به کمک دیگر دوستانش پشتیبانی کند،خیلی زود خانه پدریش را در اختیار ستاد گذاشت و یک نشست بسیار خوب با سخنرانی دکتر برومند برگزار کردیم. در دل محله دو راهی ایسنی تعداد زیادی از مردم به احترام "حاج یاسین بهرامی" آن شب در خانه حاضر شدند.

دیشب با خبر شدم که او را گرفته اند به جرم اینکه اعتراض کرده به جدایی بخشی از استان هرمزگان،در کنار او برهان اکبری شاعر و تعدادی دیگری از هم شهریان هم بازداشت شده اند.حالا دکتر روحانی روی صندلی ریاست جمهوری است و دکتر مشیری هم بر صندلی منطقه آزاد قشم تکیه زده است.اما امثال یاسین و برهان در بازداشت هستند.امیدوارم بادهای پاییزی، تدبیر و امید را از پایتخت به جنوب روانه کنند./عکس مجید جمشیدی همایش انتخاباتی ریاست جمهوری 92 فرهنگ سرای طوبا


خبر جدید برهان اکبری آزاد شد.

کنسرت گروه بادگیر و بهانه ای برای دیدن روح محمد قلندری


سال ها است که محمد قلندری را می شناسم و احساس نابش رو دوست دارم،حالا با خبر شدم که برای گروه مستعد و جوان بادگیر ترانه می خواند،محمد عاشق باب مارلی بود،در سال هایی که تازه به صورت جدی وارد تاتر شدم کمک های بسیاری به من کرد،از او خیلی آموختم.اول آبان به فرهنگسرای طوبا می روم که یک بار دیگر او را روی صحنه ببینم.

بی بری


اجرای نمایش "بی بری" کاری از علیرضا داوری ویژه هنرمندان امروز جمعه ساعت 7 عصر در پلاتو آفتاب بندرعباس.کار خوبی است از دست ندهید.

نمایشگاه عکس های بهنام ذاکری





"ابتــــدا به ساکـــن"
نمایشگاه انفرادی عکس های بهنام ذاکری


20 تا 25 مهرماه 1392
بندرعباس،خیابان آیت اله غفاری،فرهنگسرای طوبا،نگارخانه ی گرمساری


ساعت بازدید: 18 الی 21
افتتاحیه:شنبه 20 مهرماه،ساعت18


طراح پوستر:یونس دهقانی


یک معذرت خواهی از هرمزگانی ها

من باید یک معذرت خواهی از مردم مظلوم هرمزگان بکنم،چون در ایام انتخابات برای جریانی تبلیغ کردم( حسن روحانی) که متاسفانه وزیر کشورش با بی احترامی پای نامه ای را امضا می کند و تیکه ای از خاک استان عزیزمان  را به یک استان دیگر می دهد.از همین صفحه کوچک خود اعلام می کنم که اگر این مصوبه لغو نشود من به عنوان فعال ستاد انتخاباتی حسن روحانی رای خود را به صورت نمادین پس گرفته و  هیچ گونه همکاری با دولتی که به مردم کشورش توهین می کند نخواهم داشت./بهروز عباسی دبیر ستاد هنرمندان دکتر روحانی در هرمزگان