بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

قدمی برای دختران مینابی برداریم.

سلام دوستان جهت تجهیز یک هنرستان دخترانه در میناب به کمک شما نیازمندیم،شاید در خانه یا محل کار هر کدام از ما تعدادی مانیتور یا کیس کامپیوتر قدیمی و بلا استفاده وجود داشته باشد،حالا از شما درخواست دارم که همت کنید تا بتوانیم قدمی کوچک اما تاثیر گذار جهت پیشرفت درسی دختران مینابی برداریم.

علاقمندان می توانند آدرس و شماره تلفن خود را درقسمت نظرات بنویسند،من خودم مراجعه می کنم برای دریافت مانیتور و کیس های بلا استفاده.در ضمن نظرات منتشر نمی شود.

الهام اسکندری عضو گروه تئاتر تی تووک شد


آخرین باری که گروه تئاتر تی تووک عضو جدیدی را در خانواده خود پذیرفت،17 بهمن سال 1388 بود که من،وحید رضا زارع و فریبا امیری پس از اجرای تئاتر "مکبث" در یک جلسه دوستانه از طرف آقای پشتکوهی به دیگر اعضا معرفی شدیم.

دیشب نوبت الهام اسکندری بود که وارد خانواده تی تووک شود،این بازیگر با استعداد و مسئولیت پذیر در شب تولدش به عنوان جدیدترین عضو گروه معرفی شد،خانم اسکندری که با نقش آفرینی خیرکننده در تئاتر "مثل آب برای شکلات" به تئاتر هرمزگان معرفی شد،متولد 1366 و کوچکترین عضو گروه ما به حساب می آید،برای او آرزوی موفقیت داریم./عکس مجید جمشیدی از تئاتر مثل آب برای شکلات.

یه اتفاق خوب برای هنر هرمزگان


فرزانه رادمهر ، عکاس هرمزگانی برگزیده مقام نخست گالری فتوگرافیکا آمریکا شد
و جایزه 3000 دلاری این مسابقه را نصیب خود کرد.

گالری فتوگرافیکا آمریکا که به طور اختصاصی در زمینه معرفی ، نمایش و فروش آثار عکاسی فعالیت می کند اسامی عکاسان منتخب برای دومین نمایشگاه خود در سال 2012 را اعلام کرد که در این بین فرزانه رادمهر با اثری با عنوان "سقوط" موفق به کسب مقام نخست و دریافت جایزه 3000 دلاری این مسابقه شد
  همچنین دونا جی وان از آمریکا و سیمون کریگر از سوئیس به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.
فرزانه رادمهر متولد 1361 است ، عکاسی را به طور خود آموخته آغاز کرده و به طور اختصاصی در زمینه عکاسی فاین آرت فعالیت می کند . در این رقابت بین المللی عکاسانی از 34 کشور آثار خود را ارسال کرده بودند که در نهایت 37 اثر به بخش نمایشگاه راه پیدا کرد.
آثار منتخب از 10 تا 25 نوامبر در گالری فتوگرافیکا واقع در شهر سانفرانسیسکو به نمایش گذاشته خواهند شد./منبع صفحه شخصی خانم رادمهر

توقف اجرای حقیقت العشق

دوستان عزیز و علاقمندان هنر تئاتر در بندرعباس،اگرچه اطلاع رسانی در خصوص نمایش عروسکی "حقیقت العشق فی برهوت معرفت" آغاز شده بود و طبق برنامه از 16 آبان باید اجرا می شد،اما به دلیل برخی مشکلات اجراها فعلا متوقف می شود.پوزش گروه را بپذیرد.

از 16 آبان یک اثر موزیکال بندری


ادامه رپرتوار تئاتر تی تووک با اجرای نمایش موزیکال بندری"حقیقت العشق فی برهوت معرفت" به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی،16 تا 20 آبان ساعت 7 عصر در پلاتو آفتاب کتابخانه سید احمد خمینی./عکس مجید جمشیدی از اجرای تیر ماه 1390