بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بندرعباسی که من دوست دارم.

مدتی پیش یه مطلب نوشتم در مورد زیان های قلیان و همه گیر شدن آن در بندرعباس،که بحث های جالب و مفیدی در شبکه های اجتماعی به وجود آورد.حالا قصد دارم از زیبایی شهر بنویسم.این شب ها بندرعباس واقعا خنک است،پیشنهاد می کنم به ساحل بروید و از این هوای خوب تنفس کنید.

در ساحل پارک غدیر تعداد زیادی دختر و پسر جوان در حال ورزش کردن هستند،چهار به چهار رو در روی هم تمرین والیبال می کنند،دو به دو کنار هم رکاب می زنند،سه نفری یا یک نظم جالب قدم می زنند و شعر "شوو تارن" منصفی را زمزمه می کنند.به دو دختر نوجوان می رسم که سخت در حال تمرین هستند،هدفشان قهرمانی در المپیک است و عاشق تکواندو هستند.

به دریا نزدیک می شوم دختر جوانی در حال تمرکز مخصوص یوگا است،کمی آن طرف تر پسرکی با مادرش شن بازی می کند،مردی در آب دراز کشیده و ساحل تمیز است.به خانه بر می گردم چقدر حال من خوب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد