بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

نوش جانت / گوارای وجودت / خون بشه بره تو رگ هات


اسفند سال ۸۶ بود که وبلاگ سیاورشن خبر تلخی را منتشر کرد،مردم در مراسم چهارشنبه سوری در پارک دولت بندرعباس بادگیرهای زیبای ساخته شده به دست مسعود درگاهی را به آتش کشیدند.

در همین بندرعباس خودمان هم کم نیستند بادگیرهایی که بر اثر بی توجهی مردم ومسئولین از بین رفته و می روند.حالا یک کشور کوچک و پیشرفته در نزدیکی ما دارد به بهترین شکل ممکن از معماری زیبای ما بهره برداری می کند و دستشان درد نکند.

فقط کافی است محله بستکی دبی را از نزدیک ببینید تا متوجه شوید که این معماری چقدر برای این کشور اهمیت دارد.اگر نمی توانیم از داشته هایمان محافظت کنیم بگذاریم دیگران از آن محافظت کنند.حتی اگر به اسم خودشان تمامش کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
ناصر چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ

با سلام.بادگیرهای مسعود درگاهی در موزه مردم شناسی نگهداری می شوند و خبرتان صحیح نیست.

با درود آن ها ماکت بادگیر هستند در اندازه کوچک که من هم دیده ام.اما این بادگیرهایی که من می گویم در پارک دولت درست شده بود که باقیمانده اش را می توانید الان ببینید

ادریس چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

موافقم

ایسا/تئاتریکال چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

چراکه نه بهروز جان؟دیگه خسته شدیم از بس نابود شدن داشته هامونو به چشم دیدیم و دیدیم که دیگران فقط چشم به آسمون دوختند تا خودشونو بزنن به نفهمی.

سید ذبیح موسوی پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://kghar.blogsky.com

خب وقتی کسی ، کسانی از نابودی نمادهای دمکراتیک ترین و باستانی ترین اپراتوری دنیا در مرودشت گل از گلابشان میشکفد.. انوقت بهروز ما به استقامت بادگیر های هرمزدگانی می اندیشد؟؟؟

از ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد