بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

جاده یک طرفه بشار اسد


تصور این که بشار اسد این چنین انسان ها را به خاک و خون می کشد برای من سخت است،راستش را بخواهید از لبخندها و لباس پوشیدن این سیاستمدار سوریه ای خیلی خوشم می آمد،کم و بیش فعالیت های اصلاحی اسد و همسرش را دنبال می کردم.

روزی که او با قاطعیت گفت،جنبش های عربی به سوریه نمی رسد من ایرانی هم با او هم عقیده بودم،چون که تصویر محدودی که ازسوریه داشتم،فقط به دمشق ختم می شود،من همه این سال ها نه از اسمی از "حمص" شنیده بودم نه "درعا"
چه اتفاقاتی در ذهن دکتر بشار اسد می افتد که به خودش اجازه می دهد،این گونه با توپ و تانک کشورش را نابود کند؟ چه چیزی برای این تحصیل کرده سوری مهمتر از مردم است؟ متاسفانه جنون قدرت، جاده زندگی بشار اسد خوش تیپ را یک طرفه کرده است./منبع کاریکاتور

نظرات 1 + ارسال نظر
کمنزیل چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

نقدی بر اجرای علیرضا زارعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد