بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

عکس های روز جهانی تئاتر در بندرعباس/عکاس مجتبا حسن زاده


حضور هنرمندان هرمزگانی در روز جهانی تئاتر



تبریک پیام نوروزی توسط استاد مهدی عطایی



خوانش نمایش نامه "اشخاص" محسن محبی توسط سه هنرمند



اجرای یک تئاتر دانش آموزی توسط هنرمندان نوجوان هرمزگانی


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه مکی نیا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام ضمن تبریک سال نو خیلی دوست داشتم بیام اتفاقا بندر بودم ولی متاسفانه روز بعد فهمیدم حیف شد

[ بدون نام ] یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

ببخشید اگه نظرم به مطلب بیربطه...
سلام
خیلی دلم گرفته..
اهل هرمزگان نیستم ولی این استانو واقعا دوست دارم..
البته خیلیها دریا رو دوست دارن.جنوبو دوست دارن.و از خونگرمیه مرمون هرمزگان تعریف میکنن
اما من فرق میکنم.دوست داشتن من کل زندگیمو گرفته..
افسردم کرده..خودم اینجام روحم اونجا
جنوبیم ولی اصفهان زندگی میکنم.
تو این سالهایی که اصفهان زندگی کردم خیلی بلا سرم اومده
خیلییییییییییییی
که همه به خاطر غریب بودن و هیچکسو نداشتنه و اینکه مردم اصفهان اهل کمک به غریب نیستن...
برای من دعا کنید
از این زندگی که برام ساختن راحت شم و بتونم یه زندگیه اروم برای خودم شروع کنم...خیلی تنهام...

با آرزوی زندگی خوب در سال نو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد