بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

درود بر گروه فیلم جدایی نادر از سیمین

بی شک خیلی از شما می دانید که فیلم خوش ساخت "جدایی نادر از سیمین" امروز با افتخار تمام توانست،جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار را از آن خود کند،اگر چه من دوست داشتم که جایزه فیلم نامه را هم بگیرد.

این روزها همه فردی به موضوع نگاه می کنند و تمجید ها از اصغر فرهادی زیاد است اما من به عنوان کسی که کار گروهی را تجربه می کنم،دوست دارم به گروه فیلم "جدایی نادر از سیمین" تبریک بگویم،به همه آنهایی که در خلق این شاهکار زحمت کشیدند.همه آنهایی که الان دیده نمی شوند.


نظرات 4 + ارسال نظر
جلویل دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم.این یه افتخار بزرگه برای ما ایرانی ها.خیلی خیلی تبریک...

خنفری پور دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://golpang.blogfa.com

سلام
وبلاگ گروه هنری گلپنگ فعالیت خودشو شروع کرده
خوشحال می شیم به ما سر بزنید

لی لی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

من هم تبریک میگم دو صد چندان به تیم فرهادی ، به بهشب و به تمام مردم سرزمین آریایی که همیشه آزاده اند حتی در سخت ترین بحران ها

max سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://bnd-max.blogfa.com

سلام

فیلم اقای فرهادی واقعا بی نظیر من به تمام بچه های ایرانی این افتخار و تبریک میگم
وب بسیار خوب دارید
همیشه سبز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد