بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

فرهنگ آپارتمان نشینی نیاز به توجه رسانه ها دارد.


یکی از خوانندگان وبلاگ درخواست کرده اند در خصوص فرهنگ آپارتمان نشینی مطلبی بنویسم،در ضمن این مخاطب محترم از همه دوستانی که دستی در رسانه دارند،خواسته که با توجه به ساخت و سازهای زیاد در بندرعباس،وظیفه خود را حهت آگاهی دادن به مردم فراموش نکنند.

بارها به چشم خودم مشاهده کرده ام که به دلیل رعایت نکردن برخی موارد ساده در خصوص روش صحیح زندگی در آپارتمان،درگیرهای خونینی اتفاق افتاده است،مثلا پارک ناصحیح،سر و صداهای زیاد،عدم رعایت نظافت و... چند روز پیش در رستوران کوچکی نشسته بودم،که متوجه شدم از آسمان داره دستمال کاغذی مچاله شده سقوط می کنه،سرم رو که بالا کردم متوجه شدم که بله همسایه بالایی بدون توجه در حال پرت کردن آشغال هایش است.

دیشب در محله داماهی بنا به دلایلی نا مشخص ماشین 206 یکی از دوستان به شکل عجیبی آسیب دیده است،این درحالی است که این فرد تاره به این محله آماده است و هیچ گونه مشکلی با هیچ یک از اهالی ندارد.اما متاسفانه سنگ بزرگی بر روی ماشینش پرت شده.البته پرتاب زغال هم قبلا در همین آپارتمان تجربه شده است.

چندی پیش برخی از همشهریان در نامه ای به شهردار از او خواسته بودند در خصوص مقوله فرهنگ آپارتمان نشینی جدیت بیشتری از خود نشان دهد.


نظرات 5 + ارسال نظر
شصت شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://chand-khatti.blogsky.com/#

سلام

فقط مربوط به شهر شما نیس
توی هقم هم این مشکلات هست
بعضی جاهاش بیشتر
ولی کلا باید فرهنگ سازی درست و درمون بشه
هر کسی باید به فکر باشه و به دور و بری هاش تذکر بده
چه بهترکه تذکرش عملی باشه و غیر مستقیم

مطلب قبلی رو هم خوندم. علایق تقریبا مشترکی داریم
البته من بیشتر با سینما حال می کنم تا نئاتر

در آخر اینو اضافه کنم که به ما هم سر بزنید

چشم

محمد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

فعلا که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مشغول مسابقه نقاشی بچه ها برای محرم و جمع آوری عکس های 33 قبل است ... سطح دغدغه این ها معلوم است

لی لی. ت یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

اینطور که پیداست فرسنگها با رسیدن به شعور اجتماعی برای همزیستی مسالمت آمیز فاصله داریم. از گذشته های دور دغدغه ما انسانها این بوده که چگونه در کنار هم و در یک اجتماع زندگی کنیم و چه قوانینی که وضع نکرده ایم اما باید پرسید و تاسف خورد که آیا نمیتوانیم یا نمی خواهیم؟ با تشکر بسیار

به امید اصلاح

ماهی بالی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com

http://isna.ir/isna/NewsView.aspx?ID=News-1947276

فرهاد یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

بهروز عزیز آپارتمان نشینی پیشکش اصلن بگو فرهنگ زندگی کردن یه روز میای آرم ماشینت رو کندن یه روز میای آنتن روی سقف ماشین رو باز کردن یه روز میای چادر ماشین رو بردن یه روز میای رو بدنه خط کشیدن یه روز میای با چاقو لاستیک رو پاره کردن یه روز دیگه ... اونم مثلن تو بهترین و با فرهنگ ترین نقطه شهر !!!

بله متاسفانه اما ما به امید بهتر زندگی کردن زنده ایم فرهاد خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد