بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بهنام شاعرانه عکس می گیرد.



بهنام ذاکری جوان خوشتیپ 21 ساله هرمزگانی موفق به دریافت جایزه مسابقه عکس "پزد پیکچرز" شد،بهنام شاعرانه و با احساس عکاسی می کند،من از مخاطب های همیشگی آثار این هنرمند هستم.بهنام را اولین بار در یک نمایشگاه عکس در بندرعباس ملاقات کردم.

این هنرمند با جدیدترین اثرش که مشاهده می کنید توانسته نظر داوران مسابقه عکس را جذب کند،این عکس مفهومی و متفاوت به شدت مرا به یاد آمنه بهرامی(دختری که بر صورتش اسید پاشیدن) انداخت.برداشت من از این اثر یک نوع اعتراض به خشونت است که توسط این هنرمند به ثبت رسیده است.

این روزها نسل جدیدی از عکاسان خوش فکر و آگاه وارد عمل شده اند،که این نوید روزهای خوبی است برای هنر و مردم هرمزگان.عکاسانی که با علم و مطالعه آثارشان را ارئه می دهند./منبع عکس

نظرات 3 + ارسال نظر
رحیمیان چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
افتخاری دیگر برای جامعه هنرمندان کشور

جایزه "هانری لانگ لوا" برای فاطمه معتمدآریا

فاطمه (سیمین) معتمدآریا بازیگر سرشناس سینمای ایران، دوشنبه شب گذشته (10 بهمن) در حاشیه فستیوال جهانی فیلم ونسن فرانسه در پاریس جایزه جهانی "هانری لانگ لوا" را دریافت کرد.این جایزه هر سال به یک بازیگر به خاطر تلاش در راستای ارتقاء حرفه سینما، حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما تعلق می گیرد که خانم معتمدآریا بعنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد.

رحیمیان چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

افتخاری دیگر برای جامعه هنرمندان کشور

جایزه "هانری لانگ لوا" برای فاطمه معتمدآریا



فاطمه (سیمین) معتمدآریا بازیگر سرشناس سینمای ایران، دوشنبه شب گذشته (10 بهمن) در حاشیه فستیوال جهانی فیلم ونسن فرانسه در پاریس جایزه جهانی "هانری لانگ لوا" را دریافت کرد.



این جایزه هر سال به یک بازیگر به خاطر تلاش در راستای ارتقاء حرفه سینما، حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما تعلق می گیرد که خانم معتمدآریا بعنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد.







خانم معتمدآریا پس از دریافت جایزه اش گفت:

"همه ی ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند."



او گفت: "ما صلح، آرامش و زیبایی را بین خودمان تقسیم می کنیم و سهم خودمان را هم بر میداریم."



او نیز گفت: "سینما به ما عشق ورزیدن را آموخته، محبت کردن را و تقسیم این عشق را. برای اینکه یادمان نرود ما انسانها یکدیگر را دوست داریم با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داریم و ما به این دوستی مفتخریم."



فاطمه معتمدآریا حدود چهار ماه پیش هم از جشنواره مونترال کانادا، جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم "اینجا بدون من" به کارگردانی بهرام توکلی به او اهدا شده بود.



خانم معتمدآریا تابحال در نزدیک به چهل فیلم، پنج مجموعه تلویزیونی و بیش از ده تئاتر ایفای نقش کرده است. او از جمله بازیگران ایرانی است که در ژانرهای مختلفی از کمدی تا درام ... بازی کرده است. معتمدآریا در فیلم‌های کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی، محسن مخملباف، رخشان بنی اعتماد و بهمن فرمان‌آرا بازی کرده و بازی او بارها مورد توجه و تحسین قرار گرفته ‌است.



از جمله نقش های به یاد ماندنی فاطمه معتمدآریا می توان به بازی او در فیلم "گیلانه" ساخته "رخشان بنی اعتماد" اشاره کرد. او برای آن فیلم نامزد دریافت جایزه از جشن خانه سینما و همینطور جشنواره فیلم فجر شد. خانم معتمدآریا تا به حال هشت بار نامزد دریافت جایزه بازیگری از جشنواره فیلم فجر شده و چهار بار از این جشنواره جایزه دریافت کرده است. از دیگر بازی های شاخص فاطمه معتمدآریا می توان به هنرپیشه، همسر، مسافران، کارگران مشغول کارند، مرد آفتابی، مهر مادری، مرد عوضی، زیر درخت هلو، روسری آبی، کلاه قرمزی و پسرخاله، جهیزیه برای رباب، ریحانه، دختر شیرینی فروش، ناصرالدین شاه آکتور سینما، روسری آبی، ستاره و الماس، یکبار برای همیشه، گم‌شدگان، و کلاه قرمزی و سروناز اشاره کرد.


BeHNaM پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.photobehnam.blogskycom

سپاس بهشب عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد