بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

من و شرکت در مسابقه داستان ده کلمه ای

مدتی پیش شهاب آب روشن مدیر وبلاگ لی فراخوان برگزاری سومین دوره مسابقه داستان ده کلمه ای را منتشر کرد.امسال استقبال از این مسابقه بسیار عالی بود،از تمام نقاط کشور در این مسابقه شرکت کرده بودند،حتی یک هم وطن از لندن داستان ارسال کرده بود.


خوشحالم از اینکه این اتفاق هنری در دنیای مجازی دارد به مسابقه معتبر تبدیل می شود،من یکی از علاقمندان این مسابقه هستم که در هر سه دوره   شرکت کرده ام.امسال 686 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود.داوری آثار این دوره را محمد چرمشیر – فار‎‏ِس باقری و شهاب آب روشن انجام دادند که به همه این عزیزان هنر دوست خسته نباشید عرض می کنم.


یکی از داستان های من در این دوره کاندید دریافت جایزه شد،اما نتوانست رای کامل داوران را جذب کند.در زیر این داستان ده کلمه ای را با هم می خوانیم.


"زن سوار ماشین لباس شویی شد و از خانه فرار کرد" منبع +



نظرات 3 + ارسال نظر
لی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.leee.us

سلام بهشب جان .ممنونم از حمایتات . انشاالله بتونم جبران کنم .

حمایت از فعالیت های فرهنگی حق مسلم ماست

ادریس یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

منم از اینکه برا اولین بار تو این جمع بودم خوشحالم...
انشالله سالهای بعد هم باشیم.

مردمک دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

خوشمان آمد......

خوشم به خوشیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد