بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

دوستان این فیلم رو از دست ندهید.



دیشب به دعوت هما رفتم،سینما ستاره شهر بندرعباس،برای دیدن فیلم "اینجا بدون من" اثر بهرام توکلی،فیلم برداشتی آزاد داشت از نمایشنامه "باغ وحش شیشه ای" اثر تنسی ویلیامز،که این موضوع باعث خوشحالی من شد،چون که من زیاد با هنر سینما ارتباط برقرار نمی کنم.اما این فیلم چون بر اساس یک نمایش نامه بود خیلی خوشم آمد.دوست دارم یک مطلب در موردش بنوسیم،اما قبلش قصد دارم دوباره برم فیلم رو ببینم.
چطوره شما هم که الان دارید این نوشته رو می خونید،برنامه ریزی کنید؛ برید فیلم رو ببیند،تا بتونیم در یک جمع مجازی در خصوص این اثر با ارزش گفتگو کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آلفرد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

حتماٌ

سعیده دبیری شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ

دیشب به اتفاق یکی از دوستان رفتم این فیلم دیدم.حدس میزدم موضوع فیلم یکی از مسائل ویا مشکلات جامعه ایران باشد وبا صحنه های تلخی روبرو بشم ولی ای وای....
من نه منتقدم نه هیچ چیز دیگه ولی فقط نظر شخصی خودم میگم.نتونستم تا اخر فیلم ببینم ۱۰دقیقه اخر از سالن اومدم بیرون نمیتونستم تحمل بکنم خیلی مسائل زیر سوال میبردشخصیت هارو خرد میکرد البته واقعیت همینه ولی اخه درسته اینقدر یه دختر خرد بشه به خاطر شوهر .ایا تمام مشکل زندگی ما ودغده مخصوصا برای مادران ما دختر شوهر دادن است؟وباید چادر سر بکنند وبه دنبال شوهر به دخترانشان باشند وبعد از پیدا شدن تمام مشکلات ما حل میشود چرا احسان در این فیلم ایندر خرد میشود از خواسته های خود میزندبه خاطر خواهرش آن هم برای شوهر بیدا کردن ایا این مسئله الان در جامعه ما اینقدر مهم شده وحیات.ما باید مشکل را اول از خود حل بکنیم.واخر فیلم که هندی شد همیشه اخر همه فیلم ها خیرو خوبی است در صورتی که واقعیت زندگی این چنین نیست........

فیلم بر اساس یک نمایش نامه آمریکایی نوشته شد.با پایان هندی موافق نیستم.به هر حال این فیلم بخشی از جامعه رو به تصویر کشیده بود.

فاطیما باستانی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

منم با سعیده بودم . نتونستیم اخر فیلم رو تحمل کنیم و زدیم بیرون.
خیلی تلخ بود خیلی.هنوز جایی دردشو تو سینه ام احساس می کنم :(

آنیتا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

دوست عزیز این فیلم کار بسیار ضعیفیه و واقعا فیلمی نیست که اگه نبینی چیزی رو از دست داده باشی.فیلم یک اقتباس ضعیف از نمایشنامه تنسی ویلیامزه.بازی ها در حد قابل قبول نیست.فیلمبرداری مشکل داره..نور با داستان جور نیست.کاراکتر ها عمق ندارند و در لایه ای از واقعیت باقی می مونند.پایان بندی بسیار بسیار بده.... و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد