بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

کلاغ پر،مجتمع فرهنگی و هنری "عدالت و امید" میناب هم پر؟


در اسفند 1388 کلنگ احداث مجتمع فرهنگی – هنری (( عدالت و امید)) در شهرستان میناب به زمین زده می شود که این اقدام باعث خوشحالی هنرمندان مینابی می شود،در ادامه این وعده ها قول ساخت یک سالن 500 نفری مخصوص هنر تئاتر به مردم میناب داده می شود.همان طور که خیلی از دوستان می دانند هنر تئاتر در میناب از محبوبیت خاصی برخوردار است اما متاسفانه یک سالن آبرومند جهت اجرا ندارد.

از این رو قول ساخت این سالن با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال،موجی از شادی و امید را نسبت به آینده موفق هنر تئاتر در میان هنرمندان این شهر هنردوست به وجود آورد،اما متاسفانه و تاکید می کنم متاسفانه،به تازگی و به دلایل نامشخص مسئولین قصد تغییر کاربری این مجتمع را در دستور کار خود قرار داده اند و قصد دارند این زمین را به مجتمع رفاهی بانوان میناب تبدیل کنند.

در حال حاضر هنرمندان مینابی به این عمل مسئولین عکس العمل نشان داده اند و امروز عصر ساعت 7 در همین خصوص قرار است جلسه ای با فرماندار میناب برگزار کنند.

توضیح مهم:سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان خبر کلنگ زنی این مجتمع را در سال 1388 پوشش خبری داده است،که اینجا می توانید ببینید./تصویر بالا نگاهی دارد به نمایش نامه "لیر شاه" ویلیام شکسپیر.اینجا




نظرات 1 + ارسال نظر
ماه هرمزگان دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://minabi123.blogfa.cim

سلام متقابل ...
یعنی این دوستتان به خاطر عکس و رنگ و عنوان وبلاگ ها را می خوانند ؟! البته وبلاگ های عشقولانه که خوشگل و عکس دار و قشنگ هستند فراوانند . می توانند آنها را بخوانند و حال کنند .... و بی خیال همه چیز ...

جناب صالحی پور به نظر من دنیای مجازی خیلی گسترده است و ما اگر قصد داریم که با مطالبمان دردی را از جامعه کم کنیم یا آگاهی بدهیم باید در آغاز مخاطب پیدا کنیم.
یکی مثل من که از فعالیتهای شما یا خبرم و شما را می شناسم وبلاگ شما را می خوانم حالا هر جور که نوشته شود اما کسی که شما را نمی شناسد در آغاز به شکل نوشتاری و تصویری شما نگاه می کند و بعد جذب می شود.
من احساس می کنم این موضوع خیلی مهم است و حتی اگر می توانید بگویید یکی از دوستان یک قالب خوب برای وبلاگ ارزشمند شما طراحی کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد