بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

تولدم مبارک

دیروز تولدم بود و من هر ساله دوست دارم در این روز تنها باشم اما امسال این حس را نداشتم و این به خاظر حضور همای مهربان بود که روز و شب شادی را مهیا کرد.ممنون هما جان

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرعلی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

بیا شمعا رو فوت کن ، تا صد سال زنده باشی . . . :)

مقسی

موسا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://dirya.blogsky.com/

از من هم تبریک .. سن و سال خوبی داشته باش!

متشکرم موسا خان

فاطمه مکی نیا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ق.ظ

با سلام
من یک شماره از شما داشتم که قطع بود هر چه سعی کردم نتوانستم شماره تان را پیدا کنم به هر حال تبریک می گویم آن هم یک تبریک اینترنتی نه پیامکی!

ممنون دوست عزیز

رحیمیان پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
تولدت مبارک

سلام ممنون

ر د ن شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

همای سعادت همیشه بر سرت باد

تولدت مبارک

ممنون جناب ر د ن عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد