بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

من و آرزوی کافه کتاب

این که من همیشه دوست داشتم یه کافه کتاب شیک و مدرن داشته باشم این روزها مرا سخت به خود مشغول کرده،جایی که عصرها بنشینی یک نوشیدنی بخوری و به شعر تازه ی از دوستت گوش کنی یا دوست دیگری برایت داستان کوتاهش را بخواند،زمستان ها میز و صندلی ها را بیرون بچینی و تابستان ها داخل،بعد یک شب همان موقعی که می خواهی تعطیل کنی یک دوست دیگری وارد شود و برایت ساز دهنی بنوازد،این روزها،این فکر،این شهر...

نظرات 7 + ارسال نظر
بی رنگ بی رنگ دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ http://boukeh.blogspot.com/

خیلی خوبه... عالیه...

آرزوی قابل دسترسیه، من پایتم بهروز...

ممنون.میشه روش فکر کرد

امین سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

میتونی عملیش کنی
برو از صندوق مهر امام رضا ۱۵ میلیون وام اشتغالزایی بگیر + ۱۰ تومن از خودت و برقرارش کن.
ولی در کنار این ایده های خوب به سودآوری هم بیندیش در غیر اینصورت شکست میخوری

ممنون

ماهی بالی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com

آمین

اهوم

صدای بندر چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

بهروز هنوز جوونی و آرز برات عیب نیست ُ تلاش کنی می رسی بهش !

صدای بندر چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

بهروز هنوز جوونی و آرزو بر تو عیب نیست ُ تلاش کنی دور از دسترس نیست فقط وقتی افتتاح شد منم یادت باشه !

حتمن.

فراز یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ

از خودندن آرزوت لذت برم
آرزو کردم کاش بهروز یه همچین جایی رو راه بندازه تا منم غروبا یه انگیزه خوب برای بیرون رفتن داشته باشم

پرانتز :
فکر کن ببین واسه شروع میشه لااقل گروهی راهش انداخت؟؟

Leila یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

درود بر شما دوست عزیز

شاید براتون جالب باشه که بدانید با وجود اینکه بنده ساکن بندر زیبای عباس نیستم اما آرزوی شما به واسطه یکی از بهترین دوستام که بندری هست با من مشترک است .
من موافق با فراز عزیز هستم .
ببینید اگر دسته جمعی می شه کاری کرد به بنده نیز خبری بدهید
بسیار خوشحال خواهم شد سهمی هر چند کوچک داشته باشم

شاد باشید و سلامت تا همیشه :)


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد