بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

مسابقه داستان ۱۰ کلمه ای


شهاب آب روشن مدیریت سایت "leee" برای دومین سال متوالی،اقدام به برگزاری مسابقه داستان نویسی 10 کلمه ای کرده است.

شرایط شرکت در این مسابقه مجازی بسیار ساده و روان است و ورود برای همه آزاد است.

پارسال داستان کوتاه من با نام "تمام" در این مسابقه توانست اول شود و جایزه من یک CD فیلم بسیار به یاد ماندنی بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه اینجا را کلیک کنید.

و اما داستان من با نام "تمام" را در زیر بخوانید.

"مرد چوبی تمام خود را خالی کرد و خوابید"
نظرات 3 + ارسال نظر
لی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.leee.us

ممنون از تو بهشب جان از اطلاع رسانی

خواهش می کنم

گن جیش کک چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام بهشب

چقدر غر غرو شدین تو و وب لاگت

منظورم با پست ای قبلیت البته
خودت چه فکر می کنی

علی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام
خوبی دوست عزیز ؟
عید غدیر خم بر شما و خانواده محترمتان مبارک .

با یک خاطره تصویری از اسحق احمدی و زنده یاد ناصر عبداللهی در روز عید غدیر خم به روزم و منتظر حضور پر مهرتون .

اگه با تبادل لینک موافقین به من خبر بدین . ممنون
یا علی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد