بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

خیلی خوش گذشت.جای همه خالی


چهارمین برنامه زمین پاک با شور و شوق بیشتری انجام شد،دوستان زیادی حضور داشتند و فضای بسیار جالبی را در ساحل به وجود آورده بودند.

بعد از خوردن صبحانه پلاستیک و دستکش بین اعضا پخش شد و با هماهنگی خاصی قسمتی از ساحل تمیز و مرتب شد.دست همه درد نکند.برنامه بعدی به زودی اعلام می شود.

گزارش تصویری:ایسنا

نظرات 8 + ارسال نظر
نازنین شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام خسته نباشید
خیلی زحمت کشیدی
خیلی خوش گذشت
هم تفریح بود هم کار
هم زحمت و خستگی داشت هم شوخی و خنده و همکاری
من از این به بعد همیشه میام

راستی ما یزید نبودیم ها
براتون آب خنک آوردیم و توزیع کردیم!!!

ممنون و متشکر.

محمد شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://mmoeeni88.blogspot.com

حکایت غریبی شده؛ این خواستن و "نتوانستن" من برای بودن با شما

خیلی چشم چشم کردن.نبودید

[ بدون نام ] شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام ممنون روز خوبی بود ولی یک پیشنهاد اگه برنامه زمانی باشه که مردم اونجا حضور داشته باشن بهتره

کمی سخت اما رو این پیشنهاد دارم فکر میکنم.ممنون از بودن

فروغ شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام خیلی ممنون واسه همه چی
خیلی خوش گذشت
شاد و پیروز باشی

ممنون از همه دوستان

قاصدک شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://zamin-e-sabz.blogfa.com

دوست عزیز
خوشحالم که خبر این فعالیت قشنگ و با ارزش شما برای محیط زیست رو میشنوم. این خبر رو یکی از دوستان در تالار http://www.veganforum.ir/showthread.php?t=2226&p=24356 قرار داده بودند.
اینطور که از این عکس و عکس فراخوان تون پیداست دوستان بیشتری شرکت کردند. این خیلی عالیه.
خواستم بدونم آیا برای شما و دوستان طبیعت دوست تون امکان ارتباط و همکاری با گروههای محیط زیستی شهرهای دیگه هست؟ من ساکن تهران هستم اما زمانی در بوشهر زندگی کردم و دیدم که ساحل اونجا هم شدیدا نیاز به پاکسازی داره.
اگه فعالیتهای اینچنینی بین تمام شهرهای ساحلی رواج پیدا کنه یه حرکت خیلی قشنگ هست که به بچه ها هم یاد میده که برای زمین و محیط اطرافشون اهمیت قائل بشن. اگر شما بتونید پیشنهاد انجام این طرح رو در شهرهای مختلف پخش کنید از طریق فرهنگسراها یا انجمن ها و گروههای محیط زیستی- این حرکت میتونه جنبه گسترده تری بگیره.
امیدوارم شرایط انجام این طرح رو داشته باشید و بقیه هم به شما بپیوندند.
بخاطر تلاشهای خوبتون از شما و دوستانتون سپاسگزارم.
سرشار از نور و عشق باشید

کم کم می شود ارتباط برقرار کرد و فعالیت داشت.به امید ایده آل

قاصدک شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ http://zamin-e-sabz.blogfa.com

دوست عزیز
خوشحالم که خبر این فعالیت قشنگ و با ارزش شما برای محیط زیست رو میشنوم. این خبر رو یکی از دوستان در تالار http://www.veganforum.ir/showthread.php?t=2226&p=24356 قرار داده بودند.
اینطور که از این عکس و عکس فراخوان تون پیداست دوستان بیشتری شرکت کردند. این خیلی عالیه.
خواستم بدونم آیا برای شما و دوستان طبیعت دوست تون امکان ارتباط و همکاری با گروههای محیط زیستی شهرهای دیگه هست؟ من ساکن تهران هستم اما زمانی در بوشهر زندگی کردم و دیدم که ساحل اونجا هم شدیدا نیاز به پاکسازی داره.
اگه فعالیتهای اینچنینی بین تمام شهرهای ساحلی رواج پیدا کنه یه حرکت خیلی قشنگ هست که به بچه ها هم یاد میده که برای زمین و محیط اطرافشون اهمیت قائل بشن. اگر شما بتونید پیشنهاد انجام این طرح رو در شهرهای مختلف پخش کنید از طریق فرهنگسراها یا انجمن ها و گروههای محیط زیستی- این حرکت میتونه جنبه گسترده تری بگیره.
امیدوارم شرایط انجام این طرح رو داشته باشید و بقیه هم به شما بپیوندند.
بخاطر تلاشهای خوبتون از شما و دوستانتون سپاسگزارم.
سرشار از نور و عشق باشید

کیمیا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

دستهاتون پرتوان.دلهاتون شاد.لبهاتون خندان.آفرییییییییین
به نظر من کاری که شما میکنید خیییییلی بزرگه .اندازه نجات جون یه موجود.من کشورمونو می بینم که داره کبود میشه نمی تونه نفس بکشه و... و شما را تنفسشو باز میکنین.خیلی دوستتون دارم جوونای زنده و بیدار.
**********
خواستن و نتوانستن ؟؟!!بدآموزی داره آقای محمد.نتیجه خواستن همیشه توانستنه.تازه جای مهشادم خالیه

******

ممنون از پشتیبانی و مهربانی

kiana یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

kheili ali bood vaghean khosh gozasht

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد