بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

چی شد این فیلم های یک دقیقه ای؟


شب ۲۳ مهر ۸۸ مراسمی در فرهنگسرای شهید آوینی بندرعباس برگزار شد به نام تجلیل از سینماگران،این برنامه در نوع خودش متفاوت و بسیار خوب برگزار شد،در آن مراسم قرار بود تعدادی فیلم یک دقیقه ای هم پخش شود که بنا به دلایلی این ویژه برنامه به بعد موکول شد.

در صحبت کوتاهی که آقای همایون امیرزاده در آن شب داشتند قول دادند که از این پروژه تجربه ای در سینما(فیلم یک دقیقه ای) حمایت کامل کنند.

سوال1:چی شد این فیلم های یک دقیقه ای، دوستانی که پیشنهاد داده بودند؟

سوال2:چی شد حمایت، مدیریت محترم اداره فرهنگ استان هرمزگان؟


رضا کرم رضایی بازیگر سینما و تاتر در گذشت.

درباره رضا کرم رضایی اینجا

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام
بهتره من توضیح بدم و خوشحالم از طرح این موضوع
سال گذشته بخش کلیدی شب سینماگران نمایش آثار یک دقیقه ای فیلمسازان بود اما با توجه به تولید چند فیلم و پیش تولید چند اثر دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پخش این فیلم ها ممانعت کرد و سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس هم قول داد جشنواره مستقل و ملی فیلم یک دقیقه ای ایران را برگزار کند اما پس از مدتی روابط عمومی این سازمان طی گفتگوئی با بنده و یکی از دوستان از احتمال برگزاری سخن گفتند و موضوع برای تیم برگزار کننده تقریبا محال به نظر رسید.
اما در هر صورت یکی از برنامه های امسال ما برگزاری شب فیلم های یک دقیقه ای به جای شب سینماگران است. و حتما در صورت حمایت از سوی ارگانهائی غیر از این دو این هدف محقق می شود.
مرتضا نیک
دبیر شب سینماگران

لی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://leee.us/

سلام
من خودم کار برای اون شب داشتم و خیلی هم دوست داشتم که توی اون شب نشون بدم . ولی اگه فرصت شد می ذارم برای جشنواره اردی بهشت . فقط دوست دارم کارم دیده بشه...

راستی به یک بازی وبلاگی دعوت شدید . اگه مایل باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد