بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

نا رضایتی هنرمندان معلول استان هرمزگان

هنرمندان معلول موسیقی استان یک بار دیگر نشان دادند که با سخت ترین شرایط ممکن باز هم می شود با جدیت تلاش کرد و افتخار آفرید،این عزیزان در جشنواره تفریق تاریکی که در شیراز برگزار شد توانستند مقام های اول، دوم و سوم را از آن خود کنند.

در بخش نوازی سنتی گروه "ورستا"معلولین جسمی حرکتی از میناب مقام اول،گروه "صبا" نابینایان بندرعباس مقام دوم و گروه معراج خلیج فارس از بندرعباس مقام سوم   را کسب کردند.

اما این سفر حاشیه های زیادی هم به دنبال داشته که موجب نارضایتی هنرمندان معلول استان شده است،در گفتگوی تلفنی با سرپرست کارگاه موسیقی و تاتر انجمن معلولین او به شدت از نماینده سازمان بهزیستی گله مند بود،رضا غریب زاده تاکید داشت که ما با سازمان مشکلی نداشتیم  اما رفتار بد نماینده آن سازمان با هنرمندان آرامش گروه را به هم زده بود.

گویا در طول سفر شش نفر از این عزیزان حالشان بد می شود و این خانم نماینده باور نمی کند و راننده ها یی هم که از طرف سازمان مامور شده بودم برای همراهی این گروه ها کوچکترین همکاری با آنها نمی کنند.

گروه ها وقتی به شیراز می رسند متوجه می شوند که خوابگاهی برای آنها هماهنگی نشده و مدت 24 ساعت را با خستگی زیاد در نمازخانه ای سپری می کنند.

مسولین استان باید پاسخگوی مشکلات این هنرمندان باشند،در شرایطی سخت و دشوار وبا وجود مشکلات جسمی و روحی با کمترین امکانات تمرین می کنند و افتخار آفرینی می کنند اما بعضی مواقع رفتار ناشایست یک کارمند آب سردی است به تمام زحمات و تلاش ها.

امیدواریم که این گونه اتفاقات دیگر تکرار نشود تا این عزیزان بتوانند درآرامش فعالیت کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد