بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

یه خبر اما نه برای همه

چند تا وبلاگ هستند که من اصلا براشون کامنت نمی گذارم .احتمال شیطنت بعضی ها پیش بینی می شود.در ضمن من در کامنت هایم به کسی ناسزا نمی گویم.اگر موردی مشاهده شد لطفا خبر بدهید.
نظرات 3 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

لاتیدان را گرفتم
حق با توبود خیلی خوب وعالی شده بود
البته نوشته های تورو گذاشتم برای اخر کار

صبح بخیر

خارش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://kharesh.blogsky.com

سلام !
امیدوارم توی نوشتن هم مث ( یا بهتر از ) کارای دیگت موفق باشی. آینده روشنی رو توی جام برات می بینم .
ببخشید ولی فکر کنم لینک شما در بلاگتون « نام من بشکرد » صحیح است و نه « نام من بشگرد »
بشکرد : تقسیم شده ٬ قسمت شده ٬ بش شده
بش : قسمت ٬ تکه

ممنون دوست عزیز الان درستش میکنم

من سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

یعنی اونی که کامنتیده بود خواستگاری کرده بود ازم تو نبودی؟
رذل
من همه ش خواستگارامو رد کرددددددددم :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد