بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

۱۰۰روز تا انتخابات و گروه 88

اگر در این صد روز هر کدام از افراد گروه "88 "حامی خاتمی در هرمزگان بتوانند 10 نفر از جوانان و روستایی ها را با اهداف و برنامه های اصلاحات برای نجات کشور آشنا کنند یعنی 88000 هزار رای.اما این شور و اشتیاق در میان کسانی که خود را نزدیکترین  افراد به اصلاحات و خاتمی می دانند دیده نمی شود،و ترس من از همین است. 

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

با ایده تو موافقم ولی مردم برای انتخابات بعد از عید گرم خواهند شد

ببینیم

من چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

این نسل سوخته
نسل سوخته یا دماغ سوخته؟!

حسن پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.cinemahormoz.blogfa.com

سلام

دیدگاه اصلاحات برای نجات کشور چیه؟منم یکی از همون روستایی ها.

در مورد نظری که داده بودی چیزی متوجه نشدم.

اگر علاقه داری میتونیم باهم حرف بزنیم.در ضمن شما یک فیلمساز هستید و فکر میکنیم که باید آگاهی بیشتری نسبت به جامعه داشته باشی.

گوج گنو پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

بهشب جان لطف می کنی بگی چرا به خاتمی رای می دی شاید بتونم کمکت کنم تا کمتر بترسی؟

احسان من نقدی بر تو دارم به عنوان یکی از اعضای گروه ۸۸.
چرا رفتی عضو گروه شدی؟چرا الکی یه گروه تو خالی درست کردید؟چرا خودتون را حامی اصلاحات و خاتمی معرفی کردید؟ تویی که حتی اعتقاد نداری که خاتمی رای میاره؟ تو که نمی خواستی فعالیت کنی برای چی وارد شدی.
در ضمن من فکر کنم برای تو روشن که من چرا به خاتمی رای میدم.هرچند که در روزهای آتی هم مینویسم.

جرون پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.joroon.blogfa.com

با حسن موافقم. قبول داری بخشی زا رای دادن به خاتمی درواقع رای ندادن به رقیبه که این هم خودش خیلی مهمه.
موفق باشی

حسن پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام نظر منم غیر این نیست

گوج گنو پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

من عضو گروه ۸۸ بودم ولی با صحبتهای خانم کولایی نظرم عوض شد چون دیدم هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارند .
و همان شعار های ۱۲ سال پیش را تکرا می کنند من اکنون معتقد به یک چهره جدید در اردوگاه اصلاحات هستم من اعتقاد دارم می خواهند خاتمی را خرج کنند و این خیانت به خاتمی است من حاضرم هزینه جایگزینی یک چهره جدید رو بپردازم
خودم با گوشهای خودم شنیدم که یکی از اصلاحطلبان دو اتیشه می گفت ما خاتمی را برای عبور از احمدی نژاد می خواهیم اما من نمی خواهم به خاتمی خیانت کنم چون دوستش دارم

عجب .دیگه کسی نمی خواد استعفا بده
با یک سخنرانی خانم کولایی همه چیز برای تو مشخص شد؟
خاتمی خودش میدونه چیکار میکنه؛همین خاتمی اگر نمیومد می گفتین که این آقا میتونست بیاد ولی خیانت کرد و نیومد.
در کل الان برای عقب نشینی کمی دیر زیرا که وارد بازی شدی و الان باید بازی کنی و تماشگران منتظرن

[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ

گوج گنو جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

اصلاحات آری خاتمی نه . بهشب جان این شکل حمایت از خاتمی به نظر احساساتی میاد مخصوصا از طرف طیف هنرمندان و .... .رای دادن به خاتمی رای دادن به قهرمانه در صورتی که ما باید کار حزبی و گروهی رو در این مملکت باب کنیم که اگه یه روز قهرمان مرد؛ براش جایگزین داشته باشیم
و همین تفکر قهرمان پروریه که عده ای به فکر ترور می افتند
ولی اگه حزب رای بیاره با رفتن و امدن یک شخص حزب به کار خودش ادامه می ده مثل دوره قبل که مردم به اصلاحات رای نداند چون قهرمان نمی تونست توی انتخابات شرکت کنه والان این وضعیت رو داریم ما باید هزینه سنگین پایان قهرمان پروری رو پرداخت کنیم و هرچه زودتر بهتر این که بگیم حالا خاتمی بیاد تا احمدی نژاد رو شکست بدیم بعد ببینیم چی می شه این خیانته هم به ملت هم به خاتمی و این خرج کردن خاتمیه .

شرایط باید برای قوت گرفتن احزاب فراهم بشه.حزب باید یه رسانه ای داشته باشه تا با طرفداراش رابطه برقرار کنه.
خاتمی داره خودش رو فدا می کنه برای آینده زیرا که با تداوم تفکر حاکم همین چند سایت و روزنامه باقیمانده هم به بهانه هایی پوچ از بین میروند.شرایط ما فرق میکنه .برای رسیدن به ایده ال ها احسان باید قدرت داشته باشی.چون که اینجا فضا دولتی.و به قول خودت تئوری خاص و تعریف شده خودش رو داره.از چاپ یک کتاب ساده بگیر تا برگزاری عروسی باید همراه مجوز باشه.اصلاحات باید مثل ۸ سال قبل باز هم وارد قدرت بشه تا بتونه کارهای اصولی و تاثیر گذار برای مردم و ایران انجام بده.کلی از احزاب در همین دوره اصلاحات جون گرفتند و دارای رسانه شدند .

گوج گنو شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

من احساس می کنم که خاتمی بلا خره از عرصه انتخابات به نفع یکی از کاندیدا کنار می کشه

باید دید

باشو شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

شاید بهتر باشه فقط یک گروه در به حمایت و تبلیغ برای خاتمی نپردازند بلکه گروههای مختلف و متعدد تبلیغ کنند به ویژه در هرمزگان با آن افراد معلوم الحالی که هیچ صداقت و جذابیتی برای مردم ندارند
شاید یک حرکت خودجوش
فقط یادمان باشد چندان فرصتی نمانده است وکاری نکنیم که باز حسرت بخوریم که میشد کاری کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد