بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

از اون حرفها

۱.امتحان ها از شنبه شروع میشه. 

۲.امروز هم چند نفری از این دنیا می روند.پیش آپیش تسلیت.  

۳.دیشب داشتم ناخون های دست و پام رو می گرفتم،مامان گفت:ناخونهات رو بریز توی چهار چوب در حیاط تا وقتی که قیامت شد و دجال با خرش آمد این ناخون ها جلوی تو رو بگیرن تا دنبال دجال و خرش راه نیافتی بری،گفتم مامان ما که مستاجریم و همیشه در حال خانه عوض کردن. 

4.برادر کوچیکم دیشب آمده بود خونه لباش باد کرده بود،خانواده ما به سنج و دمام علاقه خاصی دارند،این پسر هم از بس شیپور زده بود لباش ورم کرده بود اون یکی کتفش درد میکرد از بس دمام زده بود.  

نظرات 7 + ارسال نظر
پر فتوح پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

از اون حرف‌های تکراری دلم خونه دلم خونه

م.ذ پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

بشین درساتو بخون پسر مثل من نشی ...
منم عاشق سنج و دمام

اپی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://api-nowrozi.blogsky.com

بند سوم خوب بود و تفکر بر انگیز
مرجع فرهنگی هم دارد یا از خلاقیت خود شماست؟

گامبرون جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.nasimejoroon.blogfa.com

سلام
ببخشید دیر دیر میایم سر بزنیم
بروزم

گن جیش کک جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

دمام
حسین
شهید
امام
مضلوم
کلمه
بو ی پوست

آتیش
تیش
سنج
و
دستمال گردون
عکس
آبولانس
جوان
ناکام
عز........وز
(چیزهای زیاد می دهد به من از من به من

پوست کندیگی و هق هق



من شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ق.ظ

۱. لعنت به این ...
2. تسلیت
3. داستان خر دجال رو از مامان بزرگم شنیده بودم ولی این دیگه خیلی جدید بود!
4. !

این داستان روایت های زیادی داره

روح اله بلوچی شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام
مختصری از ناخنهایت رو بریز توی شیپور تا امتحاناتت خوب بشه بهروز جان...
این یه ضربالمثل کلمبیاییه..

ممنون روح عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد