بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

یک رای

من هم از سید محمد خاتمی دعوت می کنم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری کاندید شود،من شک ندارم که در هر صورت خاتمی پیروز میدان است.هر چند که این روزها سران نظام از تقلب در انتخابات صحبت میکنند،اما فاصله آرا اجازه تقلب را میگیرد.بسیاری از اطرافیان و دوستان من از عملکرد دولت نهم نا راضی هستند،ولی از ترس اینکه دیگران آنها را سیاسی صدا کنند حرفی نمی زنند.آیا طرفداری از کاندید مورد علاقه ات برای پیشرفت کشور جرم محسوب میشود؟ 

طومار حمایت از خاتمی لطفا امضا کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
سامی حزنی شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.SamiHozni.Blogsky.com

هر چی تو بگی درسته :D

پیرمرد دیریا شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.hormozpic.blogfa.com

انشاا...
اگر بگذارند
ولی یک چیز را باید بدانیم
خاتمی نباید دیگر ان انسان ارام باشد
باید کمی سختگیری را سرلوحه کار خود قرار دهد.
به قول الهه کولایی باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد.

گوج گنو شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

من هم اگه بیاد بهش رای میدم

گنو یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

متاسفم بهشب
اگر تفاوت نقد و عقده را براحتی در قضاوت نام و نشانی می گذاری
با عرض پوزش با شما بحث و جدل فراوانی خواهم داشت
گمان نمی کردم با ادبیاتی سهل روبرو شوم

من گفتم این طور برداشت میشه.
دلیل قایم موشک بازی چیه؟

خارش یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://kharesh.blogsky.com

سلام !

به خاطر دعوتت از خاتمی ...
خوشم اومد !

از اینکه تو بلاگت لینک شدم خوش حالم.

اضافه ۱ : ممنون میشم اگه کلمه (گرافیست) ره به (گرافیتیست) تغییر بدی !

اضافه ۲ : ممکنه من گرافیست هم باشم ولی بلاگم درباره هنر گرافیتی هست. « اگه دوست داشتی درباره گرافیتی بیشتر بدونی به پستای قبلیم یه سری بزن »

اضافه ۳ : هولا !

چشم

ساحل یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

خاتمی با یدبا عزمی راسخ تر لز همیشه به میدان بیاید ما همراهش هستیم.

چی فکراکنی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ

من ازریشه های گیاهان گوشتخوارمیایم ومغزمن هنوزلبریزازصدای وحشت بروانه ایست که اورادردفتر ی به سنجاقی مصلوب کرده بودند.خوب تقصیرتو نن روزگارباعث ابوت که ادمو درموقع نیازباهم دوست بشن بعدش هم بدون خداحافظی ارن .حداقل به عروسیت دعوتمو بکن

مبارک باشه .کیستی تو؟ کدوم عروسی .به قول مامان :کی به تو زن میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد