بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

این طوری روز به شب تیدیل می شود.

این روزها با انگیزه بیشتری دارم تمرین زبان انگلیسی می کنم، حس خوبی داره مثل یه کشف می مونه پیدا کردن کلمات عجیب.
نظرات 7 + ارسال نظر
ر د ن دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ

نکنه تو هم میخای به جمع فرار مغزها بپیوندی؟
حیفی

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

درکت می کنم بهروز جان ادامه بده

احسان دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ http://lakposht..blosky.com

سلام موافقم بهروز هر یادگرفتنی لذت بخشه بیا وبنویس و ببینمت و خوب باشی

پیرمرد دیریا دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

بیانیه شدید الحن انصار فیفا به بازی فینال جام کنفدراسیون ها...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

اره کاملن من متوجه این موضوع شدم تمریناتت قابل تحسینه :))

سیامک امامی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام بهشت جون مه عاشق حستم به خداکه...
سربزن.

بنگری پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

های بهشب ...!
گو احید ..کیپ آن تراینگ..ام شور یو گانا بی اکسپرت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد