بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

مشهد یه نفر حرکته

بعد از یک عمر هفته دیگه میخوام برم مشهد و مامان هم با من همسفره.دوستان با تجربه راهنمایی کنند کجاهاش حال میده بری برای دیدن؟

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

موج های آبی
شاندیز
پارک سنگی
بسلامتی بهلوز جان
ضمنا مشهد دو نفر حرکته خوش به حالت ای روستایی
من دوست دارم برم شمال هر چند که تا وقتی فارق الطهثیل نشدم هیچا نمی تونم برم

ر د ن شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

حرم امام رضا
حرم اما م رضا
حرم.. حرم...
زیر حرم قبرستان مشاهیر
موزه های حرم
طوس آرامگاه فردوسی و هارونیه
طرقبه
کوهسنگی
در نیشابور هم خیام .. عطار.. کمال الملک
حرم..حرم
التماس دعا برای خبرهای خوب

ممنون

نهنگ شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

خوش بگزره!
به من که خوش گذشت!

قربانت

محمد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://mmoeeni.blogspot.com/

زیارت قبول ... فکر اسکان را قبل از حرکت بکن ... این جاهایی که دوستان نام برده اند مورد تایید می باشد!

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

امیر مینابیان


سلام
نمایشگاه عکس های کیارنگ علایی در خانه هنرمندان مشهد .
بای

دمت گرم

سعیدامامی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

پسر خوب
حتما شاندیز برو .....

گربه ایتالیایی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ب.ظ http://69i.blogsky.com/

رفتی برای من دعا کن دانشگاه قبول بشم
بچه بودم 2بار رفتم
خوش بگزره

dibador شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام بهروز
خوش به حالت خیلی زیاد.خیلی زیاد
پارسال این موقع منم اونجا بودم
بچه ها خیلی جاها رو بهت گفتن
ولی یه جایی هست که از دستش دادی دیگه حالا حالاها نمیتونی به دستش بیاری!
اونم گوشه های دنج و آروم و پر از عطر آرامش سرسراهای حرمه .اونجا رو حتما برو تنهایی تنها واز سکوت و حس قشنگش
نهایت لذتو ببر.

بنگری یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

زیارت هر دوتاتون قبول...خوشبحال مامانت که تو رو داره !
شاندیز - ترقبه جای خوب ...آرام .

ممنونات بنگری جان

سامی حزنی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.SamiHozni.com

خوش بگذرت عزیز .

مخلص

جاشو... یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

اگه از من میپرسی خودت تنهایی برو زیست خاور .شوخی کردم خواجه مراد. جاده مشهد.نیشابور قدمگاهه امام رضا رو حتما برو و... بای

گامبرون یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

منو با خودت ببر

dibador دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد