بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

چه باید کرد؟

این ترم اصلا حال درس خوندن را ندارم و کلی ضعیف شدم،اساتید از من ناراضی هستند و دیروز از کلاس اخراج شدم،حتی حال ندارم با خودم کتاب ببرم دانشگاه،در کلاس هم در حال چرت زدن هستم.ترم قبل نمراتم خیلی خوب شده بود و همکلاسی هایم تعجب کرده اند و چپ و راست تیکه می اندازند.
نظرات 9 + ارسال نظر
بنگری دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

مسیر تغییر و تحولات یه جورای داره کج میره !
باید چک آپ کامل بشی (گل)

امیدوارم موفق باشی

خیلی ممنون
کلمه (چک آپ) خیلی قشنگه دوستش دارم.

ر د ن دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام
این دوستت رو بیخیال شو
منتظر لینکت هستم

لینک چی؟
دوست کی؟
تو کی هستی؟
آنقدر گیجم الان حال ندارم تو حافظه بگردم ببینم ر د ن کیه؟

م.ذ دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

خوب زندگیه باید در تکاپو باشی و صبور .ساعت خوابتو کمتر کن درس در کنار چیزای دیگه لازمه باید باشه مخصوصا تو جامعه کنونی .من بجای تو بودم کش می آوردم هم صورت خودمو هم دیگرانو
یادته اونروز بهت گفتم چقد بی خیالی !
تو استعداد زیادی داری پس باید شکوفا شی تو هر زمینه فقط باید نظم بدی به کارهات

چشم

من دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

ای بابا
عاشق شدی
منم کشیدم سخته!

بابا این که حرف هم کلاسیام هم هست

پیرمرد دیریا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

ناراحت نباش...به یه شوک نیاز داری...باید تا انتخابات صبر کنی...وقتی محمود رای اورد بهت شوک+ وارد میشه...البته برای ترم آینده...

اپی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://api-nowrozi.blogsky.com/

بی خیال شو...
تازه داری مثل جوونی های ما می شی!

گوج گنو سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ق.ظ http://goojegeno.blogsky.com

بهشب جان مرسی از لینکت این موقعیتی که توشی کاملا طبیعیه خودت رو به جریان رودخانه زندگی بسپار اخراج شدن نمره نیاوردن مشروط شدن جزئی از درس خواندن است انسان لحظاتی از سال را در حال پوست اندازیست ودر این هنگام که مثل زایمان است کاری از انسان بر نمی آید مگر که بپذیرد انسان بخشی از طبیعت است وگاهی وقتا مشکل از سیستم آموزشیست که فاقد جذابیت لازم برای تحصیل علم است وهنگامی هست که شما جلوتر از سیستم حرکت میکنی این وضعیت پیش می آید

سعید امامی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ http://bob5.blogsky.com

نه عاشق نشدی ،فقط کمی خسته هستی ،بایه مسافرت چند روزه همه چیز درست میشه....

اتفاقن دارم میرم گیلان سه روز
چه خبر از خودت؟

حسین رزده سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام خوبی بره زن بگی خوب ابی ؟

شاید
حسین چه خبرا ؟
کم پیدایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد