بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

من و وبلاگ راز سر به مهر

نام پدرم محمد بود شاید یکی از دلایلی که نسبت به همه محمد ها حس خوبی دارم این باشد که نام پدر م محمد بود.

محمد معینی نویسنده وبلاگ راز سر به مهر را هم دوست دارم او را با نوشته هایش می شناسم و ایمانی که در خط به خط نوشته هایش احساس می کنم،هر صبح به وبلاگش می روم و قسمتی از خودم را میان کلماتش پیدا می کنم.

متاسفانه وب شماره ۴ ایشان هم فیلتر شد.

همان طور که پیش بینی می شد.وبلاگ جدید راز سر به مهر اینجا را کلیک کنید.



نظرات 2 + ارسال نظر
دختر بندر یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ق.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

سلام آره اسم محمد قشنگه و همینطور اسم پیامبر ( ص ) هم هست فکر نمی کنم کسی باشه که از این اسم بدش بیاد
در مورد وبلاگ راز سر به مهر ٬ خیلی دوست داشتم از این وبلاگ دیدن کنم اما به قول شما فیلتر شده ٬ خب اینم یکی از مشکلات اینترنته ....

ماه لی لی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ق.ظ

محمد معینی عزیز....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد