توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 140600
4 عضو یک خانواده در کنگان غرق شدند
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۴
۴ عضو یک خانواده ۷ نفره در خلیج فارس در بندر کنگان بر اثر غرق شدن در دریا جان خود را از دست دادند.

فرماندار کنگان یک‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با فارس در بندر کنگان با تایید خبر غرق شدن این خانواده در دریای خلیج‌فارس در بندر کنگان اظهار داشت: عصر امروز(یکشنبه) ۷ نفر از اعضای یک خانواده اهل قزوین در دریای خلیج فارس در بندر کنگان غرق شدند که در دقایق ابتدایی حادثه تعداد ۴ نفر که شامل سه خواهر و عروس آنها بوده‌اند جان خود را از دست دادند.
تیمور یزدان‌شناس افزود: تعداد سه نفر شامل پدر و مادر خانواده و یک دختر این خانواده نیز با تلاش نیروهای امدادی به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل شدند و هم‌اکنون در این بیمارستان بستری هستند.
وی اضافه کرد: اجساد فوت‌شدگان توسط گلف دریابانی شهرستان کنگان از آب بیرون کشیده شد.
فرماندار کنگان بیان داشت: نیروی انتظامی و نیروهای مردمی نیز برای نجات جان حادثه‌دیدگان تلاش فراوانی داشتند که سه عضو این خانواده را نجات دادند و به بیمارستان انتقال دادند.
بر اساس این گزارش، این سانحه دلخراش در ساحل شهرک پریشانی در کنگان رخ داد و ۴ نفر از اعضای این خانواده که برای شنا کردن در ساحل تا قسمت‌های جلویی ساحل پیش رفته بودند به دلیل مد دریا برای برگشت با مشکل مواجه می‌شوند.
در ادامه سه نفر از همراهان خانواده نیز برای نجات جان فرزندان خود به دریا می‌زنند که موفق به نجات آنها نشدند.
نیروهای امدادی نیز در ادامه وارد دریا شدند و فقط توانستند جان ۳ نفر از آنها را نجات دهند و ۴ فرزند این خانواده شامل سه خواهر و عروس خانواده دچار خفگی شدند و جان باختند.
نداشتن مهارت شنا و و جزر و مد شدید دریا مهم‌ترین عامل این حادثه اعلام شده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.