arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۶
تعداد نظرات: ۸۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
حسن روحانی در تلویزیون:

مشکل کشور خودشیفتگی است/ چون حقوق خوانده‌ام فرق قطعنامه و کاغذ معمولی را می‌دانم/ رابطه با جهان آرزو نیست

حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه "با دوربین" شبکه یک تلویزیون اظهار کرد: این درس حقوق بود که به من آموخت فرق قطعنامه شورای حکام و شورای امنیت با یک کاغذ معمولی چیست؟ کسی که حقوق را به خوبی نخوانده، شاید این تفاوت‌ها را به خوبی لمس نکند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه "با دوربین" شبکه یک تلویزیون اظهار کرد: این درس حقوق بود که به من آموخت فرق قطعنامه شورای حکام و شورای امنیت با یک کاغذ معمولی چیست؟ کسی که حقوق را به خوبی نخوانده، شاید این تفاوت‌ها را به خوبی لمس نکند.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: ملت ایران! کسی که هم‌اکنون در محضر شماست، حسن روحانی متولد 1327 در سرخه سمنان از یک خانواده مذهبی و انقلابی به دنیا آمد. از 11 سالگی از طرف پدر موظف شدم که با کار در دوره تابستان مخارج تحصیلم را تامین کنم. با کشاورزی و قالیبافی آن روز کمی برای من سخت بود، اما به زودی فهمیدم که روی پای خود ایستادن چقدر لذت‌بخش است.

وی افزود: مادرم همیشه صبور، فداکار، مهربان به مانند همه مادرها بود. آنروز که برادرم در زندان و من فراری و پدرم تحت تعقیب بود، او به تنهایی خانه را با صبوری اداره کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تحصلات حوزوی خود را در قم به مدت 10 سال گذراندم و از اساتید بزرگی چون آیت‌الله سلطانی، فاضل لنکرانی، شهید بهشتی و مطهری بهره‌های فراوانی را بردم و در دست و خارج اساتید به نامی چون آیت‌الله سیدمحمد محقق داماد، گلپایگانی و حائری‌یزدی درسها و فن اجتهاد را از آنها آموختم و بر روان همه آنها درود می‌فرستم.

روحانی در ادامه به تحصیلات دانشگاهی خود اشاره کرد و افزود: دانشگاهم در رشته حقوق بود و دوره لیسانس را در دانشگاه تهران گذراندم و فوق لیسانس و دکتری را خارج از کشور گرفتم، اما حقوق و درس حقوق برای من پیام مهمی داشت. نه از این دیدگاه که بسیاری از سیاست‌مداران بزرگ دنیا درس حقوق خواندند، بلکه از این دیدگاه که درس حقوق به من آموخت که چگونه از حقوق مردم و منافع ملی به خوبی دفاع کرد.

وی اضافه کرد: این درس حقوق بود که به من آموخت فرق قطعنامه شورای حکام و شورای امنیت با یک کاغذ معمولی چیست؟ کسی که حقوق را به خوبی نخوانده، شاید این تفاوت‌ها را به خوبی لمس نکند. نهضت اسلامی از سال 41 و راهبری اما و یارانش را به جان خریدم و همواره به عنوان سرباز در نهضت اسلامی ایستادم . سخنرانی‌ها، بازداشت‌ها، تحت تعقیب قرارگرفتن‌ها، ممنوع‌المنبر شدن‌ها چقدر زیبا بود که می‌فهمیدم که مسیر دستیابی به استقلال کشور، مبارزه با استبداد و استقرار احکام اسلامی در این سرزمین است.

"انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز شد و پس از آن همواره افتخار آن را دارم که مسئولیت‌هایی را به عهده داشتم. همیشه نماینده مردم بودم و الان هم هستم. مشروعیتی که از رای مردم به دست می‌آید، سرفرازی دارد. 20 سال با رای مردم در مرکز قانون‌گذاری کشور به عنوان رئیس کمیسیون دفاع و رئیس کمیسیون سیاست‌خارجه خدمت کردم. بعد 2 دوره نمایندگی مردم در خبرگان رهبری را داشتم و هم‌اکنون نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری هستم".

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمایندگی امام و رهبری هم برای من افتخار داشت، خاطرنشان کرد: هر وقت از امام اجازه دیدار خواستم پذیرفتند و همیشه نماینده رهبر انقلاب بودم و هم‌اینک نماینده رهبری در مهمترین نهاد سری کشور یعنی شورای عالی امنیت ملی کشور هستم.

روحانی افزود: خوب می‌دانم نزدیکی با رهبری آشنایی طولانی و ارادت 45 ساله از سال 1347 تا به امروز سرمایه بزرگی برای من است و آنکس که باید اداره کشور را بر عهده گیرد اینگونه روابط نزدیک می‌تواند برای حل معضلات کشور به او کمک کند.

وی تصریح کرد: در کنار مسئولیت نمایندگی مردم و رهبری، من در دوران دفاع مقدس مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش داشتم. گرچه افتخار دفاع مقدس از آن شهیدان، جانبازان وو خانواده‌های آنهاست، اما من هم به عنوان سرباز این افتخار را داشتم که رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیاء باشم. روزی که فرماندهی بر عهده آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بود فرماندهی پدافند هوایی با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین رئیس ستاد پشتیبانی جنگ شدم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در ستاد پدافند درس‌هایی آموختم، آموختم که با همکاری با متخصصان چگونه می‌توان تحولات بزرگی را در یک بخش پیچیده فنی بوجود آورد. یاد شهید بابایی و شهید ستاری گرامی باید که بار سنگین پدافند بر دوش آنها بود. این دنبال تخصص بودن و همکاری و تلاش بود که ما را موفق کرد در عملیات والفجر 8 در سال 1364 قادر شویم 73 فروند هواپیمای عراق را سرنگون کنیم که دنیا را به اعجاب و تعجب واداشت.

روحانی با بیان اینکه این افتخار یک درس دیگری را به همراه داشت گفت: حراست آسمان ایران نه تنها فضای جغرافیایی بلکه فضای فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی ایران همواره نیاز به حراست، مراقبت و مواظبت دارد و آن موقعی که تخصص و ابزار لازم فراهم شود، دشمن سرکوب خواهد شد و ملت آزاد و در کنار رفاه و امنیت زندگی خواهند کرد.

وی افزود: با پیروزی رزمندگان اسلام، من بلافاصله به مدت 16 سال مسئولیت شورای عالی امنیت ملی را به عهده گرفتم. دوران افتخار آمیزی که در هشت سال اول در کنار ریاست جمهوری آیت الله هاشمی تلاش کردم.

وی ادامه داد: اولین دستاورد شورای عالی امنیت ملی بازپس‌گیری سرزمین اشغالی توسط صدامیان، آزادی همه اسرا و آزادگان و همچنین محکومیت عراق در شورای امنیت سازمان ملل به عنوان متجاوز بود.

روحانی ادامه داد: این اتفاق اول از آن شوراست، در آن دوران حساس و سپس محکومیت صدام که به کویت تجاوز کرد، قبل از کشورهای منطقه و بعد از آن حمله ائتلاف در منطقه و اعلام موضع گیری بی طرفی فعال که موجب حراست از منافع ملی و امنیت ملی شد، و همگان را به تحسین موضع گیری ایران وا داشت، از افتخارات شوراست.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در شورای عالی امنیت ملی در دوران هشت ساله بعد در دوره ریاست جمهوری خاتمی، نیز اقدامات بسیار مهمی انجام گرفت گفت: امضای تفاهم نامه امنیتی با عربستان و رابطه نزدیک و گرم با این همسایه تا مسئله 11 سپتامیر و موضع‌گیری عاقلانه جمهوری اسلامی ایران در آن حادثه حساس گرفته تا موضع ایران در اشغال افغانستان و عراق و حفظ سرزمین‌مان که همه مقاطع بسیار حساس و مهم و تاریخ‌ ساز برای ایران است، من افتخار دارم که در این اقدامات سهم بسزایی در تصمیم سازی و تصمیم گیری داشتم.

روحانی ادامه داد: مسئله مهم بعدی بعد از اشغال عراق و بغداد این بود که می‌خواستند کشور را در مسیر شورای امنیت، تحریم یا جنگ قرار دهد. در این مقطع با اقدامات به جا توطئه آمریکا و اسرائیل به شکست منجر شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از مذاکرات تهران با سه وزیر اروپایی، مقام معظم رهبری این کار را تدبیر و بدون عقب نشینی و شکست توطئه آمریکا و اسرائیل اعلام فرمودند در سخنرانی 82/8/11. ما توانستیم کشور را از شورای امنیت و جنگ و تحریم دور کنیم و صلح آمیز بودن پرونده هسته ای در شورای حکام را بعد از یک سال به اثبات برسانیم. فرصت لازم برای تکمیل فناوری هسته ای به وجود آوردیم و فرصت لازم برای آنکه روابط با کشورها توسعه یابد.پایان این دوره به گونه ای بود که رهبری انقلاب از آن به عنوان مدیریت پخته و عاقلانه یاد کردند. در اینجا لازم می دانم که بگویم همه موفقیت‌های شورای عالی امنیت ملی در طول 16 سال هدایتش، ارشادش و حمایتش از آن مقام معظم رهبری است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به حضور خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: من در مجمع تشخیص مصحلت نظام در طول 22 سال و تصویب سیاست‌های کلی در امور مهم به ویژه چشم اندزا 20 ساله سیاست های کلی اصل 44 بر تجربه من بر کلیه مسائل مهم کشور افزود. همچنین حضورم در مرکز تحقیقات استراتژیک و تحقیق در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به گونه ای است که امروز ره‌توشه سنگینی را برای اداره آینده کشور در اختیار دارم و بر آن می بالم و افتخار می‌کنم.

روحانی خطاب به مردم ایران، تصریح کرد: ملت عزیز ایران! ما امروز گرچه با مشکلات مهم اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و سیاست خارجی مواجه هستیم، گرچه رشد اقتصادی ما در سالی که گذشت منفی بود به جای آنکه 8 درصد باشد و پیش‌بینی این است که در سال جاری نیز منفی باشد، گرچه سرمایه گذاری قرار بود 8.7 باشد به 1.2 درصد رسید، گرچه بیکاری از 11 به 12.2 افزایش یافت، گرچه تورم از 10.3 به 30.5 متاسفانه ارتقاء یافت، گرچه بداخلاقی‌ها در جامعه ما اوج گرفت، گرچه قیمت دارو بیش از 40 درصد افزایش پیدا کرد، گرچه شکاف در جامعه بیشتر و بیشتر شد، اما ما در ایران بزرگ و با عظمتی زندگی می‌کنیم که دارای منابع بسیار غنی فیزیکی و مادی و دارای نیروی انسانی ارزشمند فعال است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشوری که در حساس‌ترین نقطه جهان قرار گرفته و دارای موقعیت ژئوپولوتیک و ژئواستراتژیک در منطقه است، درارای شاهراه شمال به جنوب است، دومین منبع گاز و نفت جهان است، مردم ما چرا در مشکلات معیشتی باشند؟ مشکل کجاست؟ مشکل از مدیریت آغاز می شود. مشکل از تصمیمات فردی شروع می شود، مشکل از عدم مشورت آغاز می شود.

روحانی تصریح کرد: مگر یک نفر یا چند نفر یا یک جمع کوچک قادرند کشور بزرگی مثل ایران را در این شرایط توطئه جهانی اداره کنند؟ ما نیاز به همگان داریم؛ ما نیاز به بهترین‌ها داریم، ما نیاز به مشورت دانشگاه و کارشناسان داریم. مگر می‌توان بهره بانکی را با یک نشست و برخاست یک‌رقمی یا دو رقمی کرد؟ مگر اقتصاد دستوری هم در دنیای امروز معنا و مفهومی دارد؟ مگر می‌توان در یک شعار و برنامه تلویزیونی اعلام کرد نرخ دلار به 700 تومان تقلیل پیدا کند و بعد از چند ماه دلار به چند برابر افزایش پیدا کند؟

وی با طرح این پرسش که مشکل کجاست،‌ اظهار داشت: مشکل در عدم مشورت، خود‌شیفتگی، عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور ‌و بی‌ثباتی‌هاست؛ چقدر مدیران در حال تغییر و تحول در این 7 - 8 سال بودند؟ مهمترین وزارتخانه استراتژیک و اقتصادی نفت، 4 بار مدیر ارشد و وزیرش جابجا و تعویض شد.

حسن روحانی ادامه داد: بانک مرکزی 3 بار مسئولش تغییر می‌کند و نگویم از دستگاه‌هایی که 5 بار و 6 بار مدیرانش عوض شده است. ای کاش این بی‌ثباتی در مدیریت بود که در سیاست نیز چنین بی‌ثباتی را ما شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: آیا مردم عزیز و وفادار ما باور می‌کنند که از 8 آبان 91 تا 8 آذر 91 در مدت یکماه 37 بخش نامه و دستورالعمل متفاوت در مسائل اقتصادی صادر شده است؟ باور می‌کنند که در طول پنج ماه 60 بخشنامه راجع به مسائل ارزی و پولی صادر شد؟ این بی‌ثباتی چگونه به مردم اطمینان و آرامش خواهد داد؟ مردم مدیریت کارآمد، ثبات، آرامش، قدرت آینده و آینده‌نگری را می‌خواهند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در کنار این مشکلات قانون‌گریزی‌ها و حتی عدم ابلاغ مصوبات مجلس شورای اسلامی بود که در بسیاری از موارد رئیس مجلس مجبور به ابلاغ آنها شد در حالیکه اساس در کشور باید قانون و اطاعت از قانون، مقررات، شفافیت باشد و این می‌تواند اعتماد لازم را در یک جامعه بوجود آورد.

روحانی تصریح کرد: بد‌اخلاقی‌ها، اضافه کردن شکاف‌ها و فاصله‌ها و کنار گذاشتن یک جناح و به جز یک قبیله کنار گذاشتن همه کارشناسان و منزوی کردن آنها از دیگر مشکلات است. آیا در کشوری مثل ایران در شرایط حساسی که امروز قرار داریم، بدون حضور همگان و استفاده از همگان قادریم از مشکلات عبور کنیم؟ در دولت استفاده از تمام شایستگان انجام خوهد شد. در دولت تدبیر و امید همواره از متخصصین و صاحبنظران استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: شورای پول و اعتبار به قدرت خود بر می‌گردد. سازمان برنامه و بودجه و مدیریت بر می‌گردد. بانک مرکزی به استقلال خود می‌رسد. شورای اقتصاد که ظاهراً اخیراً بعد از 5 سال تازه یک جلسه‌ای را تشکیل داده است، به قدرت قبلی بر می‌گردد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: می‌خواهم بگویم مردم بزرگوار! باید اداره کشور اداره علمی باشد. باید حکمرانی، حکمرانی شایسته باشد و‌ باید از نخبگان استفاده شود. باید با شفافیت با مردم حرف زد. باید مشکلات را با مردم در میان گذاشت. باید آمارها دقیق باشد تا ما بتوانیم از پیچ تاریخی‌ای که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، به خوبی عبور کنیم و بتوانیم حماسه سیاسی و اقتصادی را بیافرینیم.

روحانی در همین زمینه افزود: اگر امروز مشکلات اقتصادی داریم و اگر امروز گرانی و بیکاری وجود دارد، اگر امروز فساد اداری وجود دارد و اگر امروز ضربه بر اخلاق و فرهنگ در جامعه ما مشاهده می‌شود و اگر امروز روابط ما با جهان با مشکلات فراوان توأم است، همه و همه به خاطر این است که یک دولت کارآمد و یک مدیریت درست در تدبیر صحیح در کار انجام نگرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: هیچ کشوری در دنیای امروز بدون ارتباط فعال و سازنده با جهان توسعه نخواهد یافت. با انزوا رشد و پیشرفت امکان‌ناپذیر است. جدایی جهان و کشیدن دیوار دور کشور امکان‌ناپذیر است. ما باید با تعامل سازنده بتوانیم کشور را از مشکلات نجات دهیم. با گرانی به راحتی می‌توان مقابله کرد، با بیکاری نیز می‌توان مقابله کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من یک نکته ساده بگویم؛ ما 3 میلیون و 300 هزار بیکار داریم و اگر در سال 10 میلیون توریسم وارد کشور شود؛ 13/6 میلیارد درآمد ارزی و 4 میلیون اشتغال درست می‌شود یعنی با یک حرکت صحیح در یک مسئله اقتصادی و اجتماعی ما می‌توانیم بیکاری را حل کنیم.

روحانی تصریح کرد: ما با رونق اقتصادی می‌توانیم بر بیکاری فائق شویم. بیکاری امروز تنها مشکل اقتصادی نیست بلکه مشکل اجتماعی و خانوادگی و معضل فرهنگی است و ده‌ها معضل دیگر به همراه دارد. مشکل بیکاری که باعث شده است از هر 5 ازدواج یکی به طلاق منجر شود. با رونق اقتصادی این کار به راحتی امکان‌پذیر است.

وی در ادامه تاکید کرد: کارخانه‌های کشور بین 20 درصد تا حداکثر 40 درصد از ظرفیت فعال است. ما باید همه مراکز تولیدی را به فعالیت کامل صددرصدی برسانیم و این کار امکان‌پذیر است. در برنامه مدون من علاوه بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و امور فرهنگی برنامه کوتاه مدت یکماهه و صد روزه وجود دارد. ما می‌توانیم در یک زمان کوتاه تحول اقتصادی در کشور بوجود آوریم و در آن تحول اقتصادی بتوانیم با اینجاد یک دوره تنفس به کارخانه‌ها و مراکز تولیدی که امروز مشکل دارند، مشکلات آنها را در اون مدت کوتاه حل و فصل کنیم‌.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما با یک تفاهم بین بانک مرکزی و بانک‌های کارگشا قادر هستیم آن همه اجناسی که در گمرکات ما انبار شده است را به سرعت به بازار برگردانیم‌. همه اینها در یک برنامه کوتاه مدت امکان‌پذیر است. ما می‌توانیم روابط خارجی‌مان را با دنیا به صورت مناسبی بر‌گردانیم. روابط خارجی آرزویی نیست که کسی دنبال آرزو باشد. روابط خارجی شناخت جهان است. دیدن واقعیت‌هاست و ترسیم برنامه‌هاست. هزینه فایده کردن است و قدم به قدم گام را جلوگذاشتن ‌و به هدف دست یافتن است.

روحانی تصریح کرد: ما کشور قدرتمندی هستیم. ایران ابر قدرت منطقه است. ایران کشور حساس منطقه است. با میلیون‌ها دل ‌و نگاه مسلمانی که چشم دوخته‌اند. مقداری تدبیر و مقداری برنامه و مقداری دقت لازم است تا ما بتوانیم حتی معضلات اقتصادی که در سایه تحریم بوجود آمده است را ‌قدم‌به‌قدم در مسیر حل‌وفصل نهایی قرار دهیم.

وی ادامه داد: این کار امکان‌پذیر است. ما باید اقتصاد کشور را از شرایط فعلی نجات دهیم. ما باید اخلاق را در جامعه احیا کنیم. فرهنگ چیزی نیست که بشود دستوری به مردم اعلام کرد. در مسائل فرهنگی با مردم باید تعامل کرد. گر چه مشکلات امروز در کشور ما زیاد است اما توانمندی ملت ما و حضور نخبگان و مدیران لایق کشور ما قادر است این مشکلات را با یک برنامه خوب به حل و فصل نهایی برسانیم. باید نخبگان و دانشگاه و مراکز تولید و مراکز تصمیم گیری را به هم متصل کنیم و‌ باید از مشورت بخش خصوصی برای حل و فصل مسائل اقتصادی استفاده کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همین زمینه تاکید کرد: همه کار با تدبیر امکان‌پذیر است و این تدبیر ما را به ساحل امید خواهد رساند. دولت تدبیر قادر است معضلات کشور را با کمک مردم و با اراده مردم و حمایت مردم و با سرمایه ملی به حل و فصل برساند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
34
856
عالی بود بدون لکنت صریح آگاهانه به امید خدا حماسه دوم خرداد تکرار میشه
پاسخ ها
hamed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
قطعا اگر خود هاشمی یا خاتمی هم می آمدند به این صراحت لهجه و بیان شیوا و افکار معتدل و سازنده نمیتوانستند عمل کنند
پس دردو بر هاشمی و خاتمی و روحانی
پیش به سوی دوم خردادی دیگر
john
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
حماسه 24 خرداد هیچ وقت مثل 2 خرداد رقم نخواهد خورد...چون بصیرت مردم زیاد شده....
از تیپ صحبتهای آقای روحانی در گفت و گوی ویژه خبری مشخص بود که چه کسی خودشبفته هست.....!!!!
تا تونست از خودش و عملکرد(های) اشتباه گذشتش با لحن نه چندان مناسب و رفتار زشت با مجری دفاع کرد.....
معلوم که چقدر خودشیفته نیست.... شاید می خواد بگه جذبه دارم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
شهریار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
25
666
درود بر شرف حسن روحانی ....
صریح،مستحکم و متین .........
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
25
598
رای ملت فهیم دولت تدبیر و امید دکتر روحانی است .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
30
585
آقای حسن روحانی عین امام صحبت میکنه

آدم دوست داره 3 ساعت بشینه پای حرف هاش

گیرایی خاصی تو صحبت هاش است
پاسخ ها
hamed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
موافقم آقا محمد دقیقا همین حس را دارد
احسنت بر این انسان وارسته و دانشمند و راست کردار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
393
25
چقدر مصنوئی صحبت میکرد, در ضمن انگار در جنگ فرمانده نظامی هم بوده پس به قول بعضی ها کشور رو نظامی می کنه, کلا در امنیت ملی بیشتر کار کرده.
از این بگذریم که کسی در حد رئیس جمهوری نباید دستش بلرزد.
در ضمن فقط برای رای آوردن یک برنامه داره اونم چسبوندن خودش به آقایان هاشمی و خاتمی است و دیگر برنامه مدونی ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
352
20
فقط می گوید این کار را باید کرد و یا اون کار را باید کرد ولی هیچ برنامه ای برای این حرف هاش نداره جز چسبوندن خودش به آیت الله هاشمی و خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
320
17
لطف کنید به سایت قالیباف سر بزنید و ببینید که برای تمام شهرهای کشور برنامه داره, در این سایت تمام ظرفیت ها و استعداد ها و مشکلات ها و برنامه های رفع مشکلات استان ها بصورت جامع قرار داده شده.
حتی کاندیدا های دیگر نیز می توانند از این برنامه ها کمک بگیرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
16
263
قابل توجه اصولگرایان تندرو!!!!!
حال که آقایان هاشمی و خاتمی نیستند مرد دیگری به میدان نبرد آمده به نام: دکتـــــر حســــــــن روحـــــــــانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
20
520
این جمله اش < این درس به من آموخت فرق قطعنامه شورای حکام و شورای امنیت با کاغذ معمولی چیست. آنکه حقوق نخوانده این تفاوت‌ها را بخوبی لمس نمی‌کند.> بیش از تمام برنامه های انتخابات که تا حالا برگزار شده ارزش داشت. این مرد فوق العاده است از دیشب که برنامه اش را دیدم حسابی تحت تاثیر شخصیت، فن بیان ، هوش سرشار ایشان قرار گرفتم
پاسخ ها
hamed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
واقعا این مرد خیلی باهوش خوش بیان و خوش چهره هست
همه ی ویژگیهای یک رییس جمهور اصلح را دارد
اگر بعشیها بخواهند بفهمند
حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
15
451
درود بر روحانی که هاشمی دیگریست،مؤدب متین باسواد مدبر خوش کلام منصف و.....و انشاالله منتخب مردم.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
15
444
چرا اخبار بیست و سی امروز اصلا سحبت های روحانی رو پخش نکرد در حالی که چهار بار جلیلی دو بار ولاتی و حدود سه بار حداد رو نشون داد. این تبعیض نیست؟ تا کی تحمل کنیم این ظلم رو؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رسانه میلی است. هر چیزی طبق میلشان باشد، پخش می کنند. حیف پول مردم که در این صدا و سیما از بین می رود...
کاظم
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
11
375
واقعاً سخنان حکیمانه یی بود. با قدری حمایت کاملاً می توانند امید را به اردوگاه اصلاح طلبان برگردانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
329
راز اينكه در ميان اين همه سيارات فقط زمين داراي حيات است فقط يك كلمه است "اعتدال" پس ميان همه زنده باد هاي مختلف زنده باد اعتدال!
راي ما دكتر حسن روحاني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
315
ممنون روحانی بزرگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
9
292
بسیار عالی
راد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
168
یک نکته جالب: امشب برنامه خنده بازار در یک ساعت غیرمعمول یعنی قبل از ساعت 20 پخش شد و تا قبل از اذان مغرب هم ادامه داشت! نکته جالبتر اینه که زمان پخش برنامه روحانی هم در همین زمان یعنی از ساعت20 تا 20.30 بود !!
خداوند این رسانه میلی رو از ما نگیره!
عزيزالله دليجاني نژاد
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
246
14
عزيزان بدانيد كه با رفتن اين دولت اصولگرا و ساده زيست دوباره بايد شاهد موج اشرافيت و اختلاف طبقاتي و به تعبير رئيس جمهور مكتبي آقاي احمدي نژاد شاهد بستن قراردادهاي تركمانچاي ديگري باشيم و اين يارانه ها ممكن است ديگر پرداخت نشود پس بياييد در اين موقعيت حساس كنوني از رئيس جمهور اقاي احمدي نژاد كه رجايي ديگر است حمايت كنيم زيرا شعارهاي ابتداي انقلاب را زنده كرد و پشت آمريكا و فرانسه و انگليس و روسيه را به لرزه درآورد و مجد و عظمت ايران را بازگرداند.
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
110
عالی تر می شه اگه برنامه های اقتصادیتون شفاف تر باشه
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
132
درود بر آقای روحانی من باتوجه به رد صلاحیت آقای هاشمی نمی خواستم در انتخابات شرکت کنم ولی بادیدن برنامه ها ی آقای روحانی نظرم عوض شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
273
شیخ تدبیر و امید دارای خصوصیات بارزی هستند که ایران کنونی تشنه آن است : صداقت با مردم ، واقع بینی ، تعامل با همگان ، آگاهی از دغدغه های ملت ایران در هر سطح و قشری ، ذکاوت ، صراحت و صلابت در کلام .
هر یک از ما وظیفه داریم از اطرافیان خود شروع کنیم و موجی را راه بیندازیم تا این امواج منجر به دوم خردادی دیگر شود.
پاسخ ها
hamed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
واقعا درست میگه دوستمون
ما که وقار و بزرگی این مرد رو دیدیم باید هریک به نوبه ی خود به اطراغیانمون آگاهی بدهیم
من خودم بخشهای مهم صحبتهاشون رو به همه ی دوستام ایمیل زدم چون مطمئنم اگر این بیان شیوا و رسا در کسی اثر نکند قطعا ..........
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بسيار موافقم احسنت از همين الان شروع ميكنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
105
8
بر خلاف دیشب اصلا خوب نبود !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
254
درودبر روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
239
فوق العاده بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
270
زنده باد هاشمی سردار سازندگی
زنده باد روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
و سلام بر خاتمی
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
220
درود بر روحانی
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
251
تسلط ایشان واقعا قابل تحسین است
lily
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
84
بسیار عالی.
موفق باشید! ولی....
امیدوارم این ها در حد حرف نباشد و بعد ازأخذ مقام ریاست جمهوری همه چیز مثل قبل شود. ما مردم دیگر از این وضع خسته شده ایم و تحمل شنیدن این جمله را نداریم که بعضی سیاست ها، مربوط به سیاست های کلان است که در دست فلان مقام ارشد کشور است و ما درباره اش کاری نمی توانیم بکنیم!
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
90
الهی شکر که این روز رو دیدم که هر کسی برای ثابت کردن صلاحیت و شایستگی خودش، مجبوره به افتخارات دوره ریاست جمهوری آقایان خاتمی و هاشمی برگرده.
این یعنی این دو بزرگوار از تاریخ ایران حذف نخواهند شد
ریحانه
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
93
روز و شب تمام دعایم اینه که دکتر روحانی رای بیاورد و در رو بر روی افراط کرایان اصولگرا ببندد

رای ما دکتر رو حانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
83
7
حالا که امام نیست هر چی دلت میخواد به ایشون نسبت میدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
80
آیا میتوان گفت حسن روحانی میتونه خاتمی دوم باشه؟
اگر دو بزرگوار یعنی هاشمی و خاتمی حمایت کنن مطمئنن میشه به قطع گفت که گزینه برتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
235
آیا میتوان گفت حسن روحانی میتونه خاتمی دوم باشه؟
اگر دو بزرگوار یعنی هاشمی و خاتمی حمایت کنن مطمئنن میشه به قطع گفت که گزینه برتره
عدالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
122
11
آقای روحانی با تمام احترامی که برای شما و سالها خدماتتون قائلم اما شما که دم از بد اخلاقی ها می زنید و از این بابت آقای احمدی نژاد را محکوم می کنید که به کسانی بدون حضورشان تهمت زد، فکر نمی کنید سخنان شما در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو کم از حرکت ایشان نداشت، شما هم به آقای عابدینی چندین بار توهین کردید در حضور ملت، و باید در حضور ملت از ایشان عذرخواهی کنید و هم به صدا و سیما و هم به احمدی نژاد بدون حضور ایشان، آیا اینگونه رفتارها فقط برای مخالفان ما بداخلاقی محسوب می شود؟؟؟؟ شما اولین کسی بودید که در تلویزیون در این دوره این را باب کردید و انشاا.. آخرین نفر نیز خواهید بود ضمنا همه می دانیم دولت اشتباهاتی داشته همان طور که دولت آقایان خاتمی و رفسنجانی داشته اند اما همه این دولتها خوبیهایی هم داشته اند شما با این طرز حرف زدن خیلی از آرای کسانی که فراجناحی فکر می کنند را از دست می دهید
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
12
247
احسنت به دکتر روحانی؛ چه ظریف و دقیق همه چی رو نقد کرد!
کاظم
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
90
سایت انتخاب بخاطر قرار دادن سریع نطق آقای روحانی برای سرتیتر سایت کمال تشکر را داریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
84
رای ما دکتر حسن روحانی.
منتظر حمایت هاشمی و خاتمی هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
74
خدایش خوب حال مجری رو گرفت
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
68
روحاني رييس جمهور
عارف معاون اول
فكر ميكنم عالي بشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
73
باید باعارف تعامل کنید تا باز همگی سرخورده نشویدافرادی هستند که نمی گذارند اتحادی به وجود اید
اتحاد اتحاد اتحاد اتحاد اتحاد
sadi
|
GERMANY
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
59
یا علی
ما را از نا امیدی در آوردید.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
29
مدیر محترم شما از ثبت سخنان گوهربار امام اول شیعیان نهراسید
ممنون
والسلام
مستانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
68
من خیال داشتم دیگر به هیچ روحانی رای ندهم. اما این روحانی بسیار متفاوت است!

یک رای در روز رای گیری طلب شما آقای روحانی بزرگوار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
53
لطفا لینک دانلود سخنان دکتر روحانی را روی سایت قرار دهید
hamed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
59
یک چیز جالب که عصرایران نوشته بود این بود که قطعا اگر هاشمی دیشب می آمد تلویزیون نمیتوانست به این صراحت و اثرگذاری و شیرینی حرف بزنه
پس شک نکنیم که روحانی حتی از هاشمی هم بهتر است
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
61
کاملا مسلط و با اعتماد به نفس. وقتی می بینمش یاد خاتمی عزیز می افتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
52
از خداوند منان عاجزانه و دردمندانه خواستارم که ملت شریف و آنهایی که تصمیم بر رای ندادن داشتند پای صندوق رفته و به آقای روحانی که فردی استراتژیک هستند و می تواند امید را به همه برگرداند رای بدهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
55
از آقای عارف خواهش میکنیم موقعیت را درک کنند و با سرمشق گیری از خودشیفتگی بعضی نامزدهای 84 به خاطر کشور به نفع دکتر روحانی انصراف و در کنار ایشان قرار بگیرند .
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
55
ابر مرد ایران...
معتدل- تحصیل کرده- عالم- خوش زبان- مسلط-
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
35
7
یلی جالب و خوب صحبت کرد و از دیشب جذب سخنانش شدم، ولی چرا تو این برنامه دستاشون میلرزید؟!
amir mohebbi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
46
شخص حقیر نظرم فقط و فقط رو آقای هاشمی بود ولی انگار باید یواش یواش بدنه ی اصلاح طلبی روی یکی ازز آقایان عارف یا روحانی اجماع کنه،انشالله که خیر جامعه و اصلاح طبلبا توش باشه و حق خوری نشه
مهفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
46
دست به دست هم دهیم به مهر،میهن خویش کنیم آباد.....
امیدوارم دراین شرایط حساس،مردم و نخبگان کشور وهمچنین دوستداران واقعی آقایان هاشمی وخاتمی با وحدت وهمدلی وبا دوری از انزوا وقهر،حماسه ای چون دوم خرداد به وجود بیاورند ان شاالله....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
87
2
از این جملش میشه فهمید که این شخص به خاطر یه قطع نامه کل ایران رو حاضره بفروشه،همونطور که در دوره خاتمی داشت میفروخت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
48
درودبر روحانی
sepehr
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
90
4
میدونم که پیامم رو نمیذارین ولی بدونین خون شهدای هسته ای گردن دوره اصلاحات خواهد ماند وتاریخ ان را ثبت کرده است حال هرکاری می خواهید بکنید ..........راستگو باش
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
58
من شیفته بیان این مرد شدم..100% هم بهش رای میدم...یعنی کل خانواده تصمیم داریم بهش رای بدیم...یا علی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
51
یعنی این روحانی آخرشه ها
خیلی خفن حرف میزنه
king star
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
47
عالی صحبت کرد
امیدوارم رای بیاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
44
10
اقا راهنماييم كنيد تو انتخاب روحاني يا قاليباف موندم هر دوشون عالين
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
44
خدا میدونه دیشب که صحبتش رو گوش دادم کیف کردم محکم بهش رای میدم ندارم ترسی از غم تا که هر دم میرسد عشقش به فریادم
باقر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
2
53
خاتمی جان هاشمی جان

همیشه یادتان گرامی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
2
46
بارك الله، حريف كارهاي اين دولت فقط ايشونه
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
1
48
در ايشان عقل ودرايت بارز است خدا به كسي كه عقل داد همه چيز داد
محمدسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
2
59
من یه کوردم از بانه طرفدار خاتمی هاشمی روحانی با این حرفاش امید تو دلم زنده شد بعد از مدتها خندیدم بیا بیا و عزت ما ایرنیها را تو دنیا زنده کن بیا خاتمی دوم
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
1
57
برنامه اقتصادی بده دکتر جان .ممنون که خاتمی رو در اذهان زنده کردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
3
56
حسن روحانی منش های آقایان هاشمی و خاتمی را یکجا دارد! امیدوارم طرفداران اعتدال بدانند که با در خانه ماندن مشکلی حل نمیشود!
امیدوارم آقایان هاشمی و خاتمی جهت گیریهای لازم را انجام دهند!
درود بر روحانی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
43
رقابت اصلی بین قالیباف و روحانی است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
2
81
عالي بود ولي عوام كه اينارو نمي فهمند ملت دنبال كسي هستند كه نان گدايي توسفره شان بياره
پاسخ ها
ناشناس
| SWITZERLAND |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
انشالله که عوام هم از خواب بیدار شوند...مشکل مردم ایران اینکه گردش آزاد اطلاعات وجود نداره و خیل عظیمی از مردم هنوز با اندیشه های کاندیداها آشنا نیستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
3
65
دکتر روحانی دیشب بسیار عالی و مستدل صحبت کرد، خیلی کیف کردم...
فقط امیدوارم ایشان بتواند در جلب حمایت بزرگانی چون خاتمی و هاشمی توفیق داشته باشد تا انشالله منتخب ملت باشد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
2
73
با رد صلاحيت هاشمي بزرگ تصميم به عدم شركت در انتخابات داشتم ولي با صحبت هاي اقاي روحاني به ايشون راي ميدم صداقت و كاربلدي از سر وروش ميباره! اصولگرا ها با تاييد صلاحيت روحاني ميخواستند تنور انتخابات رو گرم كنن ولي با اين محبوبيت روزافزون اقاي روحاني بايد نگران سوختن نونشون توي تنور انتخابات باشن مثل خرداد 76!
تیزبین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
5
59
این نظر را به کل اصلاح طلبان مسج کنید بلاخره با تجمیع شوراها با ریاست جمهوری حماسه رخ می دهد بیاییدمتحد شویم همراه هاشمی خاتمی وتمامی دل شکستگان دوم خرداد دیگری بیافرینیم وحسن روحانی را برخلاف نظر افراط گرایان انتخاب کنیم ومملکت را از دست بوریا بافان بگیریم قهر ممنوع حسن روحانی باید سی ملیون ری بیاورد یا علی مدد
امید
|
SWITZERLAND
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
3
102
دقت کردین که شبکه 3 چند دقیقه قبل از شروع سخنرانی روحانی از شبکه 1 اقدام به پخش خنده بازار رو کرد؟ در حالی که هیچ وقت سابقه نداشت در همچین روزی خنده بازار پخش بشه معمولا پنج شنبه شب ها خنده بازار داره.....این هم از ترفند های صدا سیما برای پراکنده کردن بیننده های سخنرانی آقای روحانی....واقعا توهین به شعور ملت تا کی؟
مهرزاد
|
UNITED STATES
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
111
خدمت اون دسته از دوستانی که از نوع بیان اقای روحانی عزیز ناراحت شدن میخواستم بگم که هشت سال تمام انواع تهمتها و بداخلاقیها رو به اقای خاتمی و یارانشان وارد کردند و حتی یکبار هم اجازه صحبت کردن و دفاع از خودشونو ندادند .. حالا ببینید چطور اونهم فقط برای چند دقیقه اقای روحانی حقایق رو گفتند همه ناراحت و بهم ریخته شدند...
نظرات بینندگان