بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

عباسی : پزشکِ نازنین جامعه را نقد می کند/شهر نمایش


sgb3_behrooz_pezeshk.jpg

آثار کمدی چندانی در بندرعباس روی صحنه نمی رود ، علاقه مند بودم این شکل از تئاتر را با مخاطبان اندک اما محترم هرمزگانی به اشتراک بگذارم .

تئاتر پزشک نازنین نوشته ی نیل سایمون و به کارگردانی بهروز عباسی اجرای عمومی خود را از امشب آغاز می کند ، بهروز عباسی در گفتگو با سرویس خبر شهرنمایش گفت : تئاتر پزشک نازنین پس از یک ماه تحلیل متن و پشت سر گذاشتن سه ماه تمرین عملی امشب روی صحنه خواهد رفت . عباسی در خصوص انتخاب این نمایشنامه گفت : نیل سایمون انسان بسیار هوشیاری ست ، او توانسته خودش را به چخوف نزدیک کند و دیدگاهی را مطرح کند که اساسا مختص جغرافیای خاصی نیست ، ویژگی مهم نمایشنامه ی پزشک نازنین این است که جامعه را نقد می کند . عباسی در پاسخ به این پرسش که چرا یک نمایشامه کمدی را برای اجرای عموم انتخاب کرده است گفت : آثار کمدی چندانی در بندرعباس روی صحنه نمی رود ، علاقه مند بودم این شکل از تئاتر را با مخاطبان اندک اما محترم هرمزگانی به اشتراک بگذارم . اگر اشتباه نکنم این اولین باری است که در استان یک اثر از نمایش نامه نویس آمریکایی روی صحنه می رود .

محمد اکبری زاده، دیبا دارابی، افسانه پرمر، محمد امین قاسمی، تینا حقیقی جو، آیدا نظام‌پور، نرجس عزت‌زاده، شقایق آزادی و مهسا مرادی زاده بازیگران این نمایش‌اند. طراحی صحنه و لباس این اثر نیز بر عهده سیما داوران است.

نمایش «پزشک نازنین»  تا ۱۱ تیرماه هرشب ساعت ۲۱ در پلاتو آفتاب اجرا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد