بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

ترجمه کتاب راهنمای فتوشاپ توسط مترجم هرمزگانی صادق طاهری


اسکات کلبی، نویسنده این کتاب، یکی از تاثیرگذارترین افراد در زمینه آموزش نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار‌های وابسته به عکاسی مثل لایت روم، بوده است. انچه اسکات کلبی را از سایر نویسندگان در این زمینه متفاوت می‌کند، شکل بیان بسیار ساده و دوستانه او در انتقال سخت ترین مباحث آموزشی است که خستگی را از خواننده دور نگه می‌دارد.

اما آنچه این کتاب را از سایر کتب آموزشی در زمینه آموزش نرم افزار فتوشاپ متمایز می سازد سطح بالای آموزش‌ها است. به عنوان مثال، نحوه عملکرد ابزارها و فیلترها و انواع برس ها آموزش داده نشده است، بلکه اینطور فرض شده خواننده تمامی این اطلاعات پایه را از قبل دارد و بیشتر روی استراتژی های خلق اثر هنری و قوی از یک عکس ساده تاکید شده است. با نگاهی به فهرست کتاب می‌توان این موضوع را دریافت.
در این کتاب، تلاش شده است تمامی مطالب به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن ترجمه شده و در اختیار خواننده قرار گیرد. امید است در آینده، با کمک انتشارات پشوتن، کتابهای دیگر و جدیدتر از این نویسنده نیز ترجمه شده و به چاپ برسد. نتیجه زحماتم را به همسر عزیزم تقدیم می‌کنم.

صادق طاهری


در پایان:عکاسان هرمزگانی برای دریافت این کتاب به کتابفروشی تی تووک واقع  در خیابان غربی میدان صادقیه مراجعه کنند.یا با شماره 09173682107 تماس حاصل فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد