بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

برای رضا غریب زاده و علیرضا داوری.

در جشنواره استانی تاتر هرمزگان نتوانستم نمایش "بی بری" اثر علیرضا داوری را ببینم،بعد چند روز اجرای عموم گذاشت و باز هم بنا به دلایلی نتوانستم ببینم. به  مجید برادرم که در اجرای عموم با این گروه همکاری می کرد،گفتم حس می کنم این اثر را در جشنواره فجر در تهران خواهم دید.دیروز عصر با خبر شدم که این اثر برگزیده بخش منطقه ای شده و حس من یک بار دیگر درست از آب درآمد.برای علیرضا عزیز و گروهش آرزوی موفقیت دارم.

بازی زیبا رضا غریب زاده هم در نمایش "بفشار خراشنگم را" لیاقت جایزه بازیگری را داشت که در این جشنواره نصیب این بازیگر پرکار هرمزگانی شد.در کل نمایندگان هرمزگان حضور بسیار موفقیت آمیزی در این جشنواره داشتند.این جشنواره دیروز عصر در زاهدان به کار خود پایان داد.


نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

بلغور کردن خزعبلات به نام شعر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد