بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

گفتگوی کوتاه با علی مراد جعفر بازیگر نمایش عصر یخبندان


دیشب به پلاتو آفتاب بندرعباس رفتم جایی که رضا غریب زاده و گروهش روزهای پایانی اجرای عموم "عصر یخبندان" را پشت سر می گذارند،گفتگوی کوتاهی انجام دادم با بازیگران این اثر که امروز یکی از آن ها را منتشر می کنم.امشب 17 تیر آخرین شب اجرا است دوستانی که اثر را ندیدن ساعت 8:30 خودشان را برسانند./عکس مجید جمشیدی


سلام و خسته نباشید بابت این چند شب اجرا تاتر عصر یخبندان،لطفا خودتان رو کمی معرفی کنید؟

علی مراد جعفر هستم و هشت سال دارم تاتر کار می کنم و البته معرق کاری و کار با چوب هم آموزش می دهم و بازیکن بسکتبال تیم معلولین هم هستم که الان در لیگ برتر هستیم.


تشکل آرتآفرین جنوب که راه انداختید هدفش چیست و برنامه های آینده اش؟

ما می خواهیم که هنر رو به صورت مردمی گسترش بدهیم و نگاه مردم و مسئولین رو نسبت به هنرمندان تغییر دهیم،نشان دهیم که هنر می تواند چقدر تاثیر بگذارد.


در مورد نمایش عصر یخبندان توضیح بدهید؟ که این روزها در بندرعباس در حال اجرای عموم است.

این نمایش در مورد وجدان پاک است و احترامی که برخی از انسان ها برای خود قائل نمی شوند و با سو استفاده از دیگران می خواهند پیشرفت کنند.


در مورد تجربه همکاری با رضا غریب زاده بگویید؟

رضا غریب زاده حرف ندارد من هر چه بگویم کم گفتم،خیلی ها چیزها به من یاد داد،صبوری رو به من دیکته کرد و من فهمیدم که می شود با حوصله و تمرین به هدف هام برسم.خیلی با هم دوست هستیم و همیشه از کار کردن با این هنرمند محبوب لذت می برم.


آرزوی تاتری ؟

آرزو دارم که بچه ها تاتر رو ول نکنند و ادامه بدهند چون تاتر به ما خیلی کمک کرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیدذبیح موسوی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://kghar.blogsky.com

ای داد بی داد این روزمره گی اجازه نداد من این نمایش رو ببینم

محمد اکبری زاده کهتکی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://oneshut.loxblog.com

همیشه دلم برایش تنگ است.
صبور.گرم.انرژی بخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد