بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بیا با هم بریم بندرلنگه تاتر ببریم.


گروه تاتر امید ققنوس که این سال ها نماینده شایسته هرمزگان در جشنواره فجر بوده است از ۲ اردیبهشت اجرای عموم "من خدا را دوست دارم" را در بندرلنگه آغاز می کند.به دوستانه هنرمند  بندرعباسی پیشنهاد می کنم که یک مینی بوس کرایه کنیم و همه با هم عصر پنچ شنبه 5 اردیبهشت برای دیدن این اثر به شهر زیبای بندر لنگه برویم.آنهایی که علاقه دارند به این ایده تا یک شنبه به من اعلام کنند تا من لیست رو ببندم.

نظرات 3 + ارسال نظر
جغد بندری یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ

اجرای نمایش " مردی که با علف اشتباهش می گرفتند" تو لنگه اجرا نمیشه؟

نه متاسفانه

فرشته مرگ دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

بری کی بر اگردی

احتمالا جمعه

احسان ن دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ


متاسفانه کلاس دارم:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد