بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

برگزاری روز جهانی تئاتر


گروه تئاتر «تی‌تووک» بندرعباس با برپایی روز جهانی تئاتر از یکی از هنرمندان با سابقه‌ی شهرشان تقدیر کردند.

ابراهیم پشت کوهی سرپرست این گروه تئاتری درباره‌ی برنامه‌های ویژه روز جهانی تئاتر که 7 فروردین ماه به همت این گروه در بندرعباس برگزار شده بود به خبرنگار بخش تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌امسال نیز همچون دو سال گذشته گروه ما برنامه‌ی روز جهانی تئاتر را به صورت خصوصی برگزار کرد و در این برنامه از آقای مهدی عطایی دریایی هنرمند با سابقه‌ی تئاتر بندرعباس که در راه‌اندازی دانشکده‌ی هنر این شهر نقش بسزایی داشته است تقدیر کردیم.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: برنامه‌ی امسال در مقایسه با دو سال گذشته خیلی با شکوه‌تر برگزار شد و آقای سلطان‌زاده شهردار بندرعباس سخنرانی کرد و قول داد امکاناتی را برای بهبود وضعیت تئاتر فراهم آورد.

پشت‌کوهی از پیمان شریعتی و افسانه زمانی دو تن از هنرمندان تئاتر به عنوان مهمانان ویژه این برنامه نام برد و گفت: خوشبختانه امسال در کنار هنرمندانی که از مناطق اطراف مانند بندر لنگه، میناب، رودان، هرمز و لار به مراسم آمده بودند، میزبان این دو هنرمند از تهران هم بودیم.

به گفته او اجرا چند قطعه کوتاه نمایشی و اجرای موسیقی توسط بهرنگ عباس‌پور از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در این برنامه بیانیه‌ی روز جهانی تئاتر که توسط داریوفو هنرمند شهیر تئاتر نوشته شده است توسط گروه تئاتر «تی‌تو‌وک» به شکل نمایشی اجرا شد.

اجرای این برنامه را محمد سایبانی بر عهده داشت و این مراسم در سالن تئاتر گروه تئاتر «تی‌تو‌وک» برپا شد.

ابراهیم پشت کوهی درباره‌ی دیگر فعالیت‌های گروهش به ایسنا گفت: قرار است نمایشنامه‌ی «مردی که با علف اشتباهش می‌گرفتند» را از تاریخ 25 فروردین تا دوم اردیبهشت در شهرهای بندرعباس ، بستک و بندر لنگه نمایشنامه‌خوانی کنیم.

این نمایشنامه که پیش از این در برنامه‌ی نمایشنامه‌خوانی «مولوی» اجرا شده است براساس متن «عمو سام من» نوشته شده و به شیوه‌ای متفاوت روخوانی می‌شود
نظرات 3 + ارسال نظر
سهمار شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ http://sahmar62.blogsky.com/

ارزیابی شما از تئاتر هرمزگان در سال 1391

فرشته مرگ یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام بودم مثبت بود ولی کاشبرنامه هایزره جابه جا اجرا میشد

ادریس یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

خسته نباشید مجدد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد