بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

توضیح شماره ۱ در خصوص موفقیت تئاتر تی تووک در مسکو

با توجه به اینکه برخی از افراد در این استان موفقیت گروه تئاتر تی تووک را باور ندارند،این عکس و نوشته ها را منتشر می کنم،شاید که شک آنها بر طرف شود.


الف:وقتی آقای پشتکوهی خبر داد که تئاتر مکبث برگزیده جشنواره شب های مسکو شده،من فوری به سایت جشنواره مراجعه کردم و بیانیه هیئت داوران را برای یک دوست عزیز که در مسکو زندگی می کند ارسال کردم و از او خواستم که قسمتی که به گروه تی تووک مربوط است را ترجمه کند.(به پایین عکس توجه شود lives in moscow/russia)





فردای آن روز یعنی 3 دسامبر مصادف با 13 آذر 1391 او در پاسخ من نوشت"جایزه هیت داوران برای گروه تئاتر تی تووک (عکس را ببینید و با دقت بخوانید)



یک دوست ایرانی از آن سوی دنیا به ما با اشتیاق تبریک می گوید اما در اینحا..... ...هه

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

vaqean niyaz be esbat boode??????????????/too in dore zamoone hata age sathi tarin savade englisi ro dashte bashi mitooni befahmiiiiii che khabare.............!!!!!!!!!!!!!!!vaqean taajob mikonam az adami ke betoone ba internet kar kone va natoone sar dar biyare che etefaqii oftade!!!!!!!!!!!!!!inhame khabar,,,,,,,,,, inhame ax!!!!!!!!!!!!!!!!!!inhame matlab!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد