بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

به زودی

یه هفت و هشت روزی رفته بودم مسافرت و وقت نوشتن وبلاگ را نداشتم،از امروز دوباره می خوام منظم بنویسم،یک سفرنامه همراه با عکس از شهر زیبای استانبول به زودی در همین وبلاگ منتشر می کنم.

در ضمن نیم نگاهی دارم به شور و هیجان بازی های فوتبال یورو 2012 و به خصوص تیم جوان و دوست داشتنی آلمان،همه اینها و بیشتر در وبلاگ کاپوچینو با طعم پاییز...به زودی

نظرات 3 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام خوب هستین خیلی وقته ندیدمتون خواستم از زحمتایی که برام کشیدین تشکر کنم .امیدوارم منو یادتون بیاد.

salam khahash mikonam.arazoya mofagheyat mikonam

ادریس دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ

رسیدن به خیر...

طاهره سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام منتظریم لطفا از وبلاگ من هم دیدن کنید. خوشحال می شم. اگه نظرتون رو بدونم بیشتر خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد