بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

جوابیه مدیر سیرک مسکو

شخص محترمی به نام آقای بخت آور جوابیه ای در خصوص مطلب "درخواست از مردم بندرعباس برای نه گفتن به سیرک مسکو" که روز گذشته در این وبلاگ منتشر شد،ارسال کرده است. مطلب منتشر شده در این وب توسط تعدادی از علاقمندان به طبیعت و در اعتراض به برگزاری سیرک در بندرعباس منتشر شده است.

آقای بخت آور که خود را مدیر سیرک مسکو معرفی کرده اند جوابیه ای نوشته اند که به صورت کامل در همین وب منتشر می شود.



سلام خدمت آقای بهروز عباسی
ضمن تشکر از توجه جنابعالی به موضوع سیرک در بندر عباس و نگرانی های شخصی برای بحث استعمار حیوانات!! انتظار میرفت که جنابعالی بعنوان فردی ریز بین و با خرد زمانی اقدام به درج مطلب بنمائید که بر صحت و سقم موضوع اطلاع و اشراف کافی داشته باشید.
بدیهی است مطالب درج شده خارج از چهارچوب اصول خبرنگاری و تحلیل گری و گونه ای موضع گیری بدون اطلاعات میباشد. مطالبی که جنابعالی مرقوم و منتشر نموده اید فاقد صحت و واقع بوده و یا اگر نقل قولی از دوستان معتمدتان بوده جای داشت که با دیدگاه های مدیریت سیرک نیز آشنا شده و سپس اظهار نظر میکردید.
از طرفی ضمن احترام به نظر مردم فهیم و رنجدیده استان هرمزگان و خاصاَ شهر بندر عباس یاد آوری مینماید که هنوز با گذشت 1 هفته از شروع برنامه ها بازدید عده کثیری از مردم از آن، کماکان درصد بالایی از مراجعین، سراغ بازی و جذابیت های حضور حیوانات را در سیرک میگیرند. این یعنی که در جامعه ما هنوز سیرک به هنرنمایی حیوان شناخته شده و باور مردم معادل است با سیرک = بازی حیوانات.
دغدغه شما موضوع مهمی است که نیاز به یک فرهنگ سازی گسترده و تغییر باور های جمعی دارد. نه تحریم یک فعالیت اجتماعی.
باز گوشزد می کنم که سیرک بندر عباس برنامه مبتنی بر حیوانات نداشته و ندارد.
منتظر حضور شما در برنامه های زیبا و جذاب سیرک هستیم تا هم از نزدیک با دیدگاه ها و فعالیت های ما آشنا شده و هم اینکه اخبار صحیح تری از سیرک را اشاعه فرمائید.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود_ هواشناسی میناب سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://havaminab.blogfa.com/

سلام بر دوست عزیز

نوروز باستانی و سال جدید را به شما و خانواده ی محترم تبریک عرض میکنم و بهترین ها رو برای شما آرزو دارم هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز عیدتان مبارک.

ممنون بر شما دوست زحمت کش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد