بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

حالا هی تو بگو کریستف کلمب

این روزها که زیاد وقت خواندن نمایشنامه را ندارم،از فرصت های کوچولو استفاده می کنم و شعر می خوانم،عکس و نقاشی می بینم،جدیدترین شماره ماهنامه ی هنری ادبی "تجربه" منتشر شده است،این شماره را علاقمندان جدی به فرهنگ و هنر از دست ندهند،حکم پیک نوروزی را دارد برای دانش آموزان،چون که در تعطیلات نوروز مجله ها منتشر نمی شوند.

در کتاب های شعر این روزهای من مجموعه شعر "شکل چندم از منی" سروده جواد قاسمی شاعر هرمزگانی هم وجود دارد،شعرهایش جنسی و البته عاشقانه است،شعری که برای من خیلی جالب بود را اینجا منتشر می کنم.


در لبهای تو

در نوک انگشتان تو

در اقصا نقاط بدن تو

ناشناخته هایی پنهان است

حالا تو هی بگو     کریستف کلمب

نظرات 1 + ارسال نظر
کشکنک پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

از وقتی به ماه سفرکرده ای اصلا جرا به ماه.؟... نمیدونم خوب یا بد ولی من شعرهای جواد رو دوست دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد