بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

اعتراف وبلاگی،خود زنی در حد بوندیس لیگا

ورق بازی

شطرنج بازی

فوتبال بازی

پلی استیشن بازی

وبلاگ بازی

بازیگری و تقلید بازی

یه مدتی است که فقط دارم بازی می کنم،حوصله فعالیت های فرهنگی و اجتماعی رو به کلی از دست دادم و در کل روز مشغول بازی کردن هستم،بین خودمون باشه هما هم گله مند شده که من خیلی تو بازی کردن افراط می کنم.

حالا ما موندیم و این حالت عجیبی که مدتی است مرا فرا گرفته است،کسی هم نیست یه راه حلی چیزی بده من از این مخمصه پر از بازی نجات پیدا کنم.

یعنی آخرش چی میشه؟ولی از حق نگذریم خیلی هم حال میده همش تو حال هستی،یعنی همش حال می کنی کلن،یعنی تازه می فهمی خیام چی میگه.

نظرات 2 + ارسال نظر
چارلی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

دختر بازی رو فراموش کردی

نه دیگه نداشتیم چارلی

منا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ http://radiomona.blogsky.com

به نظرم برات لازمه ‌(-B

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد