بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

حضور گسترده هنرمندان تئاتر هرمزگان در جشنواره فجر

امسال گروه های مختلف تئاتر استان در جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهند داشت،گرو هایی از قشم،میناب،رودان و بندرعباس،از این رو شایسته است که اداره کل فرهنگ و هنر هرمزگان جهت رفع مشکلات احتمالی گروه های هنری شرکت کننده در این جشنواره پیش بینی های لازم را داشته باشند.

1.اجرای نمایش شی تال برقص بر مرگ من کاری از هنرمندان رودان در بخش تجربه های نو.


2.اجرای نمایش "کمدی الهی جلد دوزخ" از هنرمندان بندرعباس/تهران در بخش میهمان.


3.اجرای نمایش میدانی جهان زیر پای آیین ماست کاز از هنرمندان فعال میناب در بخش خیابانی.


4.اجرای نمایش هیکل کاز ار هنرمندان قشم در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر.


ویژه:امسال پوستر طراحی شده "خیام مویدی" هنرمند مینابی برای نمایش های «درون پیراهن یحیی» و «آرزو» توانست مجوز حضور در بخش بهترین های پوستر تئاتر کشور را کسب کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
کشکنگ چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

سلام بهروز جان / نمایش رویای تفدیده امین سالاری از بندرلنگه که در جشنواره استانی امسال هرمزگان به دلایلی از بخش جشنواره حذف شد هم در فجر اجرا میره...

ادریس چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

ضمن تبریک برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم...

ایسا/تئاتریکال پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

بسیار عالی است حضورشان. ولی بهروز جان احتمال وجود هرگونه مشکل در تئاتر هرمزگان کاملن منتفی است. مگر تئاتر و تئاتریهای هرمزدگان مشکل هم دارند؟

ایسا جان منظور مشکلات خارج از تئاتر مثل هزینه سفر و مکان و امکانات است.ممنون

امید هاشمی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://omidhashemi894.blogfa.com

سلام به شما دوستان عزیز.ممنون به خاطر سایت خیلی خیلی خوبتون.ببخشید من سه سال در گروه تاتر جشنواره ای بودم و در یکی از اونها بازیگر برتر استان شدم. می خواستم بدونم من چه جوری می تونم وارد عرصه ی بازیگری بشم؟
لطفا به وبم سر بزنید و به سوالاتم پاسخ دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد