بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

گروه تی تووک در کنار باسابقه های تئاتر در جشنواره فجر

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، کمیته انتخاب آثار این دوره از جشنواره، پس از بررسی آثار بخش میهمان، 17 اثر از کارگردانان پیشکسوت و باسابقه تئاتر را برای حضور در بخش میهمان جشنواره سی ام تئاتر فجر انتخاب کردند.
بر این اساس آثار بخش های میهمان به شرح ذیل است.
1- "داستانهای نا تمام" نویسنده و کارگردان: اسماعیل خلج، از تهران
2- "مقبره سنگی" نویسنده: ولادیمیر کوباریف(مترجم: منیژه محامدی)، کارگردان: منیژه محامدی، از تهران
3- "خاطره ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود" نویسنده وکارگردان:قطب الدین صادقی، از تهران
4- "مومیا" نویسنده: ایوب آقاخانی، کارگردان: هادی مرزبان، از تهران
5- "عشق و عالیجناب" نویسنده:حسین پاکدل، کارگردان:حسین پاکدل، از تهران
6 "خون رقصه" نویسنده و کارگردان: رضا صابری، از تهران
7- "جنوب از شمال غربی" نویسنده و کارگردان : ایوب آقا خانی، از تهران
8- "سید روماک" نویسنده و کارگردان: محمودرضا رحیمی، از تهران
9- "بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ" نویسنده:شهرام احمد زاده ،کارگردان: آرش دادگر،از تهران
10- "کمدی الهی جلد دوزخ" نویسنده و کارگردان: ابراهیم پشت کوهی ، از بندر عباس
11- "آیین معصومیت" نویسنده: رونالدریبمن(مترجم: داوود زینلو) ، کارگردان: امیر حسین حریری، از تهران
12- "واقعه در مجلس سودابه خوانی" نویسنده: حسین کیانی، کارگردان: توحید معصومی، از اردبیل
13- "سکوتی با سه نقطه" نویسنده و کارگردان: سید محمد رضا عطایی فر، از تهران
14- "مده آ" نویسنده: اوریپید، کارگردان: مهدی آگاهی، از تهران
15- "تن" نویسنده: ناصر کریمی نیک، کارگردان:علیرضا مهران، از تهران
16- "سایه سیمرغ" نویسنده و کارگردان: رویا مختاری، از مشهذ
17- "ماه مهر از سال شصت" نویسنده:محمد باقر نباتی مقدم، کارگردان: علی برجی ، از تهران/منبع سایت جشنواره تئاتر فجر

نظرات 10 + ارسال نظر
ماهی بالی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com

اجرای نمایش های میدانی
جهان زیر پای آیین ماست به کارگردانی حسن سبحانی از میناب
و
هیکل به کارگردانی حسین محمد حسینی از قشم
نماینده گان هرمزگان در بخش نمایش های آیینی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
http://fadjrtheaterfestival.com/static/upload/zip/_1390_zip_1.pdf

مجتبی جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
مایه افتخار و مباهات مان گروه تی‌تووک . . .

ناجی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام اقا بهشب .روی صحبتم با تئاتر بندر و سربرگ همه اونا تی تووک/چرا اینجا اینجوره؟همه با هم مشکل دارن؟همه با هم درگیرن؟چرااینجا هرکس یه بار اجرا میره فکر میکنه پاچینو؟یه متن می نویسه فکر میکنه چخوف؟چرا همه مغرورن؟والله نصرالله قادری هم اینطور نیست؟چرا همه نگاه به جشنواره دارن؟هیچکی نظرش مردم نیست؟چرا همه عقده تندیس دارن؟کسی عقده نمایش هنر پویا تئاتر رو برای مردم نداره؟ چرا اقای پشت کوهی به جای خدمت به استانش و مردمی که هی سنگشونو به سینه میزنه همش عقده جشنواره فجر رو داره؟به جای اینکه کاری که برده فجرو بعد یه سال اجرا ببره در کمال پر رویی میاد یه کاره دیگه میده فجر؟اگه حقیقت بین هستین بدون سانسور مطالب من و جوابیه بدون حس احساسی بذارید

من به عنوان عضو گروه تی تووک پاسخ می دهم:
اول سعی کن با ادب کامنت بگذاری
دوم اینکه ما امسال سه دو تا از آخرین آثارمون را یه مدت 20 روز اجرا گذاشتیم.
سوم اینکه شرایط برای اجرای عموم همیشگی در این استان مهیا نیست.
بودجه سالن و مشارکت عمومی مردم جهت دیدن آثار سه ضعف اصلی تئاتر هرمزگان است.

حسین رزده یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام من برای شما وگروهتان بهترین ها را آرزو مندم بله عکس خودم گرفتم چطور مگه بهروز

حسین رزده یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام من برای شما وگروهتان بهترین ها را آرزو مندم بله عکس خودم گرفتم چطور مگه بهروز

عکس خوبی بود.خوشم آمد

تیاتری یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ

اصولا شما جشنواره زده هستید جناب عقده ی شهرت دارید جناب دنبال این هستید که جایگاهی که ندارید را در تاتر استان به دست بیاورید که همان بحث نظارتی است فکر کنم در خواب ببینید اگر هزار بار دیگر هم آوینیون و فجر برویر از شورای نظارت بر تاتر استان خبری نیست فعلا مدال افتخار جمع کنیر و ظرفیت پذیرش حرف و حدیث مخالفان را در خودتان تقویت کنید جناب معلم اخلاق و ادبیات هورا کشیدن چند نفری که مثل خودتان هستند که هنر نشد بشکنید این حصار درست ببینید دارین به کجا میرین اگه مردم تاتر نمیبینن مشکل توی هنرمنده که بلد نیستی اونا رو بکشونی به سالن اگه بو دجه بهت نمیدن مشکل توی هنرمنده که در راستای اهداف تاتر کشور حرکت نمیکنی اگه سالن نیست حتما اونقدر پویا و دلچسپ نبودی که سالن در اختیارت نیزارن فکر نکن هر سال دارین کار میبرین فجر بزرگ شدین فجر ویترین تاتر این مملکته و سعی میشه از همه نقاط کشور کار در جشنواره باشه وگرنه فجر رفتن قاعده اش کار تاتر قوی نیست بلکه لابی قوی است باور نداری از کسایی که میرن فجر بپرس

ممنون که میای مطالب این صفحه رو می خوانی.
این راستای اهداف تئاتر کشور چیه دوست تیاتری؟
شما گفته هات پر از تناقض،جشنواره تئاتر فجر مهمترین اتفاق هنری تئاتری در ایران است که با برنامه ریزی وزارت ارشاد و مرکز هنرهای نمایشی برگزار می شود،اهداف تئاتر کشور اگر جایی غیر از این مکان ها برنامه ریزی می شود که من بی خبرم؟
من در عجبم شمایی که این قدر خوب کامنت می گذاری،چرا یک تئاتر خوب و پویا و دلچسب برای مردم عزیزی که این قدر هم دوستشان داری روی صحنه نمی بری؟
به جای یواشکی فحاشی کردن تو وبلاگ ها سعی کن آدم مفیدی باشی.
از این پاسخ های من عصبی نشو،بشین با خودت تنهایی فکر کن،بعد یه آب بزن به صورتت و بگو خدایا من رو ببخش،از امروز می خوام به جای فحاشی کردن خودم دست به کار بشم و برای مردم هرمزگان تئاتر تولید کنم تا به این گروه های عقده شهرت نشان دهم که می شود به فکر جشنواره نبود و برای مردم کار کرد.
برو و این کار رو انجام بده شک ندارم تا یک سال دیگه یک تئاتر عالی رو می بری رو صحنه،من هم برای تبلیغات کمکت می کنم.

ناجی(علیرضا داوری) یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://mirrorgroup.blogfa.com

زمونه بدی شده بهروز جان. از جانب من از گروه تی تووک پوزش. اکثراً می دونن که ناجی اسم مستعاریه که من انتخاب کردم. بی اخلاقی ترین رفتاری که تو عمرم با اون مواجه شدم کامنت گذاشتن اون بد و بی راههاست با اسم مستعار من. می دونم هر کی هست از خود ماست. فکر نمی کردم بین ما هنرمندا اخلاق تا بدین حد نزول کرده باشه.فاجعه است... نمی دونم، من به این جور رفتارها عادت نداشتم. بگذریم. روزگار بدیه، آدم از اسمش هم باید بترسه... هنر اگه اینه پیشکش دوستان.

سلام دوست عزیز این ها به قول معروف "مش و پتوک های" هنر هستند که در دنیای مجازی بی ادبی می کنند.
خوشحالم از اینکه وبلاگ موثر و به روزی داری من همیشه می خونم.

صالح سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

جالبه من تا کامنتی رو که بالاش نوشته بود ناجی رو خوندم حدس زدم که کار علی رضا نباشه چون این ادبیات اصلا مال علیرضا نیست.

بله کاملن مشخص بود صالح خان

ناجی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

با سلام/اول یک جواب به اقای داوری
فامیل من ناجی و اصلا ربطی به اسم هنری شما نداره و گمون نکنم نیازی باشه برای زدن حرف حق اسم سرقتی بردارم لااقل انقدر جرات دارم که اسم خودمو ببرم
یه سوال :چرا هر کسی نظرش غیر از نظر شما باشه باید در کمال بی ادبی مش و پتوک های نامیده بشه؟من به شما توهین کردم؟حقایقی رو گفتم که خیلی ها شاید روشون نشه بگن؟گفتن حقیقت بده یا طاقت ضعیف پذیرش نقد؟ببخشید حس میکنم یه شبهه پیش اومده بنده ناجی هستم 20 ساله تئاتر حرفه ای کار میکنم در حال حاضر هم در فرانسه کار میکنم و جزو معدود نویسنده های برتر شناخته شدم فکر نمی کنم بعد از 20 سال تئاتر حرفه ای زمانی که خیلی ها تئاتر نمی دانستد چیست ما در فرانسه اجرا می رفتیم، پس بدون اشنایی واژه مش و پتوک های هنر رو به ادم نسبت ندین/برای تحقیق در رابطه با تئاتر کشورم به ایران اومدم و تئاتر بومی هر استان رو مورد بررسی قرار دادم /امیدوارم حرف های قبلی من رو از سر دشمنی نبینید و از سر نقدی کاملا صحیح شفاف و قابل صد در صد دفاع بر اثر تحقیقات 1 ساله بدانید/

این جملاتی است که شما در کامنت قبلی خود استفاده کردید.
عقده جشنواره فجر/در کمال پر رویی/عقده تندیس/

سعی کنید خوب تحقیق کنید جناب ناجی.برای تحقیقاتتون هم می تونید به صورت مستقیم با گروه های تئاتر در ارتباط باشید،حیفه این همه راه از فرانسه اومدید و تحقیقتاتون در حد شنییده ها باشه،این جوری نتیجه تحقیقت سطحی و به قول ما "مش و پتوکی" میشه.

صالح شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

خنده ام گرفت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد