بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

خدایا خدایا خودت نگهدار نشریه " تجربه " باش.

به هر حال تصمیم گرفتم در مورد این شماره (شهریور) نشریه مفید "تجربه" مطلب بنویسم،هفته قبل در مورد "شهروند امروز" نوشتم که متاسفانه توقیف شد،خدایا به امید به تو.

از تمرین تئاتر بر می گشتم،ساعت هشت شب بود،می خواستم برم یه سر به همسرم بزنم، چشمم به دکه نشریاتی نزدیک پارک دباغیان افتاد،یه احساسی به من گفت،برو نزدیک که مجله جدید "تجربه" رسیده،خودم را به دکه رسوندم،بله احساسم مثل همیشه درست می گفت.دست کردم تو جیبم که 5 هزار تومان ناقابل را بدهم که متوجه شدم ای دل غافل پول به انداز کافی موجود نمی باشد،نگاهی به مجله انداختم و نگاهی به صاحب دکه،با اعتماد به نفس گفتم:پولش را برات میارم.

رسانه

این شماره تجربه برای همه مطلب دارد،آن هایی که عاشق خبرنگاری و کارهای  رسانه ای هستند،می توانند دو پرونده را دنبال کنند.پرونده ای به مناسبت هفدهمین سال تعطیلی نشریه ادبستان و پرونده نگاهی کامل به هفته نامه نیویورکر با مطالبی جالب و آموزنده در خصوص این هفته نامه 88 ساله آمریکایی.

تئاتر

مصاحبه ای خواندنی با داوود رشیدی در خصوص زندگی هنری با اولویت تئاتر و نگاهی به آخرین اثر او نمایشی با نام "آقا اشمیت کیه".دو مصاحبه دیگر با دو بازیگر پر کار و موفق این سال های تئاتر ایران هم انجام شده که برای علاقمندان به این هنر بی شک جالب می باشد.مصاحبه با پانته آ بهرام و سیامک صفری و چند مطلب و نقد دیگر...

هنرهای تجسمی

نگاهی به نقاشی های صادق هدایت و گفتگو با جهانگیر هدایت و نگاهی به آثار سالوادور دالی و مصاحبه با باوند بهپور و آریا اقبال و روایتی از ایران درودی در مورد دیدار با سالوادور دالی.

سینما

این شماره نشریه تجربه یه حال سنگین به علاقمندان سینما داده است،پرونده ویژه این شماره اختصاص دارد به "اقتنباس ادبی در سینمای ایران" جالب است بدانید که از نظر نویسندگان و منتقدان سینما فیلم "ناخدا خورشید" ساخته ناصر تقوایی که بر اساس رمان "داشتن و نداشتن" ارنست همینگوی ساخته شده،بهترین اقتنباس سینمایی شناخته شده است.در همین پرونده گفتگو با دولت آبادی؛کیمیایی و آغداشلو

پرونده دوم نگاهی دارد به فیلم "شبانه روز" به همراه گفتگو با امید بنکدار و کیوان علیمحمدی کارگردانان این اثر و البته دو نقد موافق و مخالف در خصوص این فیلم.اما پرونده آخر بخش سینما اختصاص دارد به تازه ترین فیلم "ژان لوک گدار"  با نام فیلم سوسیالیسم.علاقمندان کارگردان موج نو فرانسه می توانند در این شماره مجله تجربه از او و آثارش بیشتر بدانند.

موسیقی

گفتگو با شهرام ناظری،گفتگو با فردین خلعتبری،گفتگو با علیرضا قربانی،گفتگو با بردیا کیارس رهبر ارکستر ملی و....

و دیگر...

راستش را بخواهید این شماره نشریه تجربه بسیار بسیار پر بار است و من محدودیت نوشتن دارم.به هر حال اگر به من اعتماد دارید و علاقمند به هنر هستید،5 هزار تومان خرج کنید و این شماره نشریه تجربه را در آرشیو خود داشته باشید.اوه اوه اوه تازه یادم آمد که هنوز پول دکه نشریاتی را ندادم.

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان میرحسینی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://borqe.com/

سلام بهروز عزیز
تشکر فراوان
شهاب اطلاع داد دیده و پسندیده شد(:
مرسی که به یادم هستی
مشکل حل شد ولی افتاد مشکل ها
بازم ممنون.

وحیده پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

خیلی خوشحالم که یک بندرعباسی از خوانندگان و دوستداران تجربه را پیدا کردم . من هم تجربه میخوانم . سبز باشید

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد