بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

در درون

حِسادَت یا رَشک احساسی است که هنگام کمبود نسبت به ویژگی، دستاورد یا داشته‌های برتر فردی دیگر روی می‌دهد و فرد حسود یا می‌خواهد که آن را داشته باشد و یا آنکه می‌خواهد دیگری آن را نداشته باشد.

همچنین ممکن است حسادت از احساس عزت نفس پایین فرد ناشی شود که باعث مقایسهٔ اجتماعی نسبت به بالا خواهد شد که تصویر شخصی فرد را تهدید می‌کند: فرد دیگری چیزی دارد که فرد حسود داشتن آن را مهم تصور می‌کند.' حسادت احساسی است که بیش از همه خود شخص را آزار می دهد .منبع ویکی پدیا

نظرات 4 + ارسال نظر
راحیل پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://khodnevisha.blogsky.com/

دروغ و دروغ‌گویی، ادعای باطلی است که به عنوان حقیقت اظهار می‌شود. دروغ‌گویی نوعی کلاه‌برداری محسوب می‌شود که در خلاف حقیقت و به جهت فریب دیگران یا برای جلوگیری از مجازات و اقدامات حقوقی دیگر صورت می‌پذیرد.

به کسی که تمایل به دروغگویی دارد، دروغگو گفته می‌شود.
منبع ویکی پدیا

http://www.avignonleoff.com/programmation/2011/spectacles/M/macbeth_de_zar_6836/lieu/garage_international_the-_619/
این لینک را برای اثبات دروغگویی من در همه جا منتشر کنید.

http://www.avignonleoff.com/programmation/2010/horaires/18h00/spectacle/la_muette_revee_4454/lieu/gilgamesh_theatre_le-_391/
این لینک هم مربوط به حضور گروه تئاتر آتیلا پسیانی در همین فسیوال است این را هم منتشر کن و بگو بهروز دروغ می گوید.دروغ گو دشمن خودش است.

راحیل پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://khodnevisha.blogsky.com/

فکر کردم خصایص قبیحه را معنی می کنید . کمک کردم . مگر از حسود مقصود شخص خواصی بود که خود را لایق دروغگو دانستن دیدید؟

بله مقصود جماعت خاصی است و البته احساس کردم در کامنتت مرا دروغ گو می پنداری خواستم ذهنیتت عوض شود.

راحیل پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://khodnevisha.blogsky.com/

البته که نه مگر اینگه خودتات ، خودتان را لایق این صفت بدانید.
به هر حال اعتماد به نفستان قابل ستودن است.

ممنون لطف دارید.

هادی نارنجی نسب پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://Sharji.CoM

من بعد از بیست و پنج سال زندگی کردن تا حالا به دیدن یک تئاتر نرفته بودم . به شکل کاملا تصادفی یک شب سر از اجرای گروه تی تووک در آوردم / اولش فکر می کردم نهایتش ده دقیقه تو سالن بشینم و بزنم برم خونه ولی اجرای بچه ها اینقدر قوی و جای احترام و ارزش داشت که تا ثانیه آخر رو صندلیم سفت نشسته بودم و از جاام تکون نخردم . این گروه و این اجرا و در کل این تئاتر با قلب و احساسات مردم این شهر اجین شده است و کسی نمی تواند از ارزشهای این گروه و قدرت بچه ها کم کند . دوستان هرمزگانی ما ( ) رسم و عادت دیرینه ای در حمایت از همشهری های خود دارند این خصلت زشت رو سعی کنیم کنار بزاریم و سعی کنیم با حمایت از این گروه صدای فرهنگ خود را به تمام جهانیان برسانیم .
به قول محسن یگانه ما تهرانی ها اگه پشت سر هم هزاران حرف بزنیم و تیر بارون کنیم خودمون رو فقط حرفه ولی وقتی پای حمایت باشه و رو در رو کار کنیم از شیره جون براش میزاریم دقیقا بر عکس شما بندریهااین حرف دقیقا سال 88 89 اولین کنسرت این آقا تو بندرعباس تو هتل هرمز به ما زد که تیم اجرائیش بودیم .

سپاس هادی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد