بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

به تداوم فکر کنید(۲) اهمیت وجود انجمن عکاسان هرمزگان

در این قسمت فقط می خواهم به اهمیت وجود تشکل "انجمن عکاسان هرمزگان" بپردازم.در این چند سالی که به عنوان یک مخاطب، هنر هرمزگان را دنبال می کنم،همیشه از اینکه جشنواره ها با بی نظمی و عجله برگزار می شد،عصبانی می شدم و افسوس از اینکه چرا مسئولین بدون برنامه ریزی و هدف مشخصی این گونه جشنواره برگزار می کنند.

اما امسال جشنواره عکس اردیبهشت نشان داد که اگر کار را به کاردان بسپارند،می شود در هرمزگان هم فستیوال های هنری حرفه ای برگزار کرد،تیم اجرایی مناسبی که برای این اتفاق فرهنگی در نظر گرفته شده است؛همگی از عکاسان با تجربه استان هستند و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنند که جشنواره با کیفیت برگزار شود.

تبلیغات مناسب شهری،کلاس های آموزشی مفید،استقلال کامل در انتخاب داوران جشنواره؛نظم و مدیریت فضای نمایشگاه و....نشانگر تلاش دوستانی است که به ایده آل ها فکر می کنند و سال هاست که از نردیک شاهد تلاش هایشان هستم.

به هر حال چیزی که مهم است تداوم این حرکت های فرهنگی است و این صحبت های حاشیه ای که دوستان از سر دلسوزی می زنند نباید باعث تفرقه و جدایی هنرمندان از یکدیگر شود،امیدواریم که با تلاش همه دلسوزان جشنواره فیلم اردیبهشت هم دوباره برگزار شود و هرمزگانی ها شاهد رشد هم زمان فیلم و عکس با هم باشند.

در آخر یاد این شعر دوران مدرسه افتادم که:

نابرده رنج گنج میسر نمی شود/مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

خیلی هم خوب. کاملا موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد