بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

گزارش تصویری شماره ۲ از تاتر گروه تی تووگ هرمزگان

تاتر "فروش یک روح سرکش با فن تف یا بوتیقای خون" از دو قسمت تشکیل شده که در دو پست قبل در موردش توضیح داده ام؛در زیر چند عکس از تمرین نمایش "فن تف یا بوتیقای خون" را مشاهده کنید./عکس ها حسن بردال


محمد سایبانی در نقشی متفاوت و پر جنب و جوش



پیمان بخشی بازیگر جوان هرمزگانی که با بدن خوبش این تاتر ار جذاب می کند.



این دو بازیگر در این نمایش نقش دو برادر را بازی می کنند با دنیایی متفاوت از جامعه.



گاهی هم پرواز می کنند.



و پایانی دراماتیک مثل دیدن یک تف خونی



نظرات 2 + ارسال نظر
گربه ایتالیایی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

خوشحالم پیمانم داره خوب کار میکنه
برای گروه آرزوی موفقیت میکنم
ولی هرچی دارم نگاه میکنم محل تمرین شما آشنا نیست برام
کجا دارید تمرین میکنید؟ تو خونه کی هستید؟

سلام بابک
تو پارک شهید دباغیان آموزشگاه نقاشی افسانه هنر

پ.د.ف سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

تبریک میگم به ابراهیم و بازیگران این کار

محمد. با بازیش آشنا هستم

فریبا .بهترین بازیگر زن الان هرمزگان همیشه بهترین کارا ازش دیدم.باید همایتش کرد وگرنه همینو هم که داریم از دست میدیم

مجید.فقط میتونم بگم تاریخ سرکوب. اگر هم بوده من ندیدم
منتظر این کارش هستم که دوباره بدرخشه

پیمان.با بازی خوبش در مکبث .و اگه ابراهیم پیمان خوب بشناسه با بدنی ورزیدبه که داره میتونه نسل جدید تاتر هرمزگان باشه. پیمان باید آزاد گذاشت تا خودش رو کنه

آرزوی موفقیت دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد